حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12 لایف با اسنپدراگون 660 دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

سه هفته پیش بود در ترنجی خواندیم که طراحی اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) لو رفت. پس از آن شنیدیم اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) با اندروید 8.1 عرضه می شود و در نهایت به صورت رسمی مشخص شد که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) در مراسم 8 شهریور این شرکت معرفی شود. درباره مشخصات سخت افزاری این میان رده اچ تی سی حدس و گمان های متفاوتی وجود داشت و برخی اسنپدراگون 636 را برای آن محتمل می دانستند. حالا اچ تی سی یو 12 لایف با اسنپدراگون 660 دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف

بنچمارک اچ تی سی یو 12 لایف

همانطور که در این بنچمارک لو رفته می بینید، دستگاهی با نام HTC 2Q6E1 را می بنیید و احتمال می رود این همان اچ تی سی یو 12 لایف باشد. مشخصاتی که در این بنچمارک می بینیم عبارت است از اندروید 8.1، حافظه رم 4 گیگابایت و چیپست اسنپدراگون 660.

از نظر ظاهری می توان گفت همان طراحی با نمایشگر کم حاشیه و دوربین دوگانه آیفون X طور که قبلا برای اچ تی سی یو 12 لایف دیده بودیم احتمالا صحیح است. درباره دوربین دوگانه صحبت شد و بد نیست که بگوییم دوربین اصلی 16+5 مگاپیکسلی را شاهد خواهیم بود در حالی که دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی با LED است.

نظر شما چیست؟ قاعدتا اسنپدراگون 660 انتخاب بهتری به جای اسنپدراگون 636 است. هر چند انتخاب های بهتر اسنپدراگون 710 یا چیپست جدیدتر اسنپدراگون 670 (نسبت به اسنپدراگون 660) می توانستند انتخاب های بهتری باشند.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

اچ تی سی جزو شرکت هاییه که فکر نمیکنم وضعیتش خوب شه و بتونه با بزرگانی مثل سام و اپل و هواوی رقابت کنه(منظورم فروش و سهمش از بازاره) اینو سونی و الجی ، مگر اینکه یه تغییر بزرگی کلا براشون اتفاق بیوفته و کلا سیاستاشون عوض شه از این رو به اون رو شن مخصوصا سونی خیلی بد مدیریت میشه ادم فکر میکنه اصلا وضعش براش مهم نیست

Amin

آقای عطا.یی؛
این عکسی که سامسونگ تازه منتشر کرده شاید جوابی برای اون قضیه‌ی فیبر – کربن باشهcomment image

دکتر رسول آریان

آفرین. محض اطلاع کانال یوتیوب جری. انتظار داشت یک تکه کربن مشکی بزرگ‌ رو اونجا ببینه. من‌ همون روز هم عرض کردم که اینها به صورت لایه های نانو هستن. آقای عطا.یی لطفا اطلاع رسانی کن اینو. همونطور که ویدیو رو گذاشتی و سامسونگ رو تخریب کردی و باعث شدی اون روز کلی از این ترول ها مسخره بازی در بیارن. اینم پاسخ شماتیک سامسونگ در مورد اون فیبر کربن.

آقای عطایی لطفا اطلاع رسانی شود، اگر واقعا بی طرف هستید. ممنون.

Amin

قربانت❤
خودم بودم اسممو عوض کرده بودم با عکسم?

Amin

TIM هم مخفف Thermal Interface Materials هست.
لینک اصلی این مطلب هم در سایت نیوز سامسونگ:
https://news.samsung.com/global/bringing-the-water-carbon-cooling-system-to-life

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)