حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

خبری که متاسفانه فرصت نشد در ترنجی با هم آن را مرور کنیم و خبر مهمی هم بود، تبدیل شدن خانواده Redmi از محصولات شیائومی به یک زیربرند از این شرکت است. این خبر مهمی است و حالا شیائومی دو زیربرند پوکو و ردمی را دارد. ردمی تقریبا نقش آنر برای هوآوی را دارد. بسیار خوب، امروز خبر می رسد که شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ لو رفت. در ادامه با ترنجی همراه باشید ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک ردمی نوت ۷

بنچمارک ردمی نوت ۷

 

بنچمارک ردمی نوت ۷ به ما چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ (Snapdragon 660) را نشان می دهد. نام دستگاه بدون هیچ نام مستعاری دیده می شود و نام دستگاه مشخصا ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) واضح است. سیستم عامل اندروید ۹ نیز خبر خوبی است.

حافظه رم ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) برابر ۶ گیگابایت است و با توجه به چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ که ارتقا خوبی نسبت به اسنپدراگون ۶۳۶ به نظر می رسد. احتمال ارایه یک دستگاه با نام Redmi Note 7 Pro با ۸ گیگابایت حافظه رم وجود دارد. ما در تیزرهای ردمی به وضوح سایه رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی را نیز دیده بودیم و مشخص نیست که قرار است اولین موبایل ردمی با این دوربین پررزلوشن چه دستگاهی باشد. در حقیقت مشخص نیست که اصلا ردمی بخواهد پرچمدار داشته باشد یا نه.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) دستگاه جذابی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

فکر میکنم اون دستگاه با دوربین 48 مگاپیکسلی redmi pro 2 باشه…

علی شیخ زاده

نمیدونم دوربین میانرده های شیا خوب شده یا مثل قبل افتضاحه واقعا اولین تجربه میتونه تعیین کننده ترین باشه من با دوربین ردمی نوت ۳ پرو از شیا سیر شدم

eftekharifar

دیگه سقف آرزوهای آدمایی مثل من با این قدرت خرید ناچیز، همین گوشیهای سی redmi هست….
باید فقط گریه گرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)