حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) در مراسم 8 شهریور این شرکت معرفی شود

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | مطالب ترنجی

ما تقریبا می دانیم که طراحی اچ تی سی یو 12 لایف چطور است چون 2 هفته پیش لو رفته بود و همچنین می دانیم که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) با اندروید 8.1 عرضه می شود. حالا اچ تی سی یک تیزر رسمی برای مراسم 30 آگست برابر با 8 شهریور منتشر کرده که در آن عنوان می کند زیبایی و قدرت همدیگر را ملاقات می کنند … آه از این کلیشه های نامربوط! این می تواند به ما بگوید که احتمالا اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) در مراسم 8 شهریور این شرکت معرفی شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

شاید شما هم خیلی علاقه مند به انتظار برای معرفی دستگاهی که گاها فقط با یک خبر مطبوعاتی رونمایی می شود، نباشید اما موضوع جالب این است که اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) یک دستگاه ODM است. قبلا در ترنجی خواندیم که گلکسی R و گلکسی P نیز به همین صورت تولید خواهند شد و اینکه اگر می پرسید ODM یعنی چه باید بگویم یعنی به این معنی که در کارخانه های اچ تی سی ساخته نمی شود، به نوعی شبیه به ساخت آیفون در فاکسکان و از این قبلی موارد! همچنان همه چیز مانند قبل خواهد بود، این یعنی لوگو و تمام موارد همان اچ تی سی است اما چنین انتخابی سبب می شود قیمت تمام شده آن کمتر باشد.

شایعات درباره مشخصات سخت افزاری اچ تی سی یو 12 لایف (HTC U12 Life) به ما می گویند که باید انتظار یک نمایشگر 18:9 کم حاشیه به اندازه 6 اینچ را داشته باشیم که رزلوشن FHD+ دارد. چیپست اسنپدراگون 636 در قلب آن می تپد، حافظه رم 4 گیگابایت است که حافظه داخلی 64 گیگابایتی می تواند آن را کمی جذاب کند. البته اینکه الان تقریبا همه میان رده های چینی حداقل حافظه 64 گیگابایتی عرضه می کنند در این تصمیم اچ تی سی بی تاثیر نیست، در غیر این صورت شرکت هایی مثل اچ تی سی و سامسونگ هنوز میان رده های لوکس خود را ترکیب 3+32 گیگابایتی عرضه می کردند! اینطور نیست؟

دو موضوع جذاب تر درباره اچ تی سی یو 12 لایف باتری 3600 میلی آمپری و گواهی IP67 آن است. امیدواریم که عمر باتری مدل لایف بهتر از عمر باتری مدل پلاس باشدنظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12 لایف می تواند دستگاه میان رده جذابی در این بازار میان رده های وسوسه برانگیز چینی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اره امروز توی توییتر تیزرش و دیدم
البته اخر پستدرباره باتری یو12+ گفتید یکی از دوستان گفتن دارن و عمر باتریش با اپدیت بهتر شده،منکه خبری نخوندم کاش شما پیگیری میکردید بیا خودش اسکرین شات میداد

دکتر رسول آریان

اسکرین شات هم که بدی، باز یه احمقی پیدا میشه که بیاد بگه فوتوشاپ‌ کردی. زمانی که من از نوت ۸ اسکرین شات دادم، اونم‌ نه یکبار، بلکه چندبار، یکی مثل ماشالا خان، فن سونی اومد گفت فوتوشاپ‌ کردی! البته اگر کسی بخواد میتونم فیلم بگیرم از بخش تنظیمات و بذارم روی کانال شخصیم در یوتیوب. هر چند اگر باز این احمق نیاد بگه فیلمت ادیت شده!

REZA

مشکل شما اینه که واسه اون کسایی که میگین نمیخوان بفهمن تلاش میکنین.کسی که بخواد میفهمه.لازم نیست چندبار بگید

MOYA

سلام

بررسی گوشی u12 plus بعد از آپدیت توسط دو سایت android central و zdnet :
(البته قبلش اینم بگم که این دو سایت جز معدود سایت هایی هستن که در بررسی اول , گفتن عملکرد باطری ضعیفه)

طبق بررسی جدید توسط این دو سایت دیگه دکمه ها کند نیستن و مثل دکمه های واقعی عمل میکنن و دیگه نقطه ضعف گوشی به حساب نمیان.

Android central در مورد باطری گفته که مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش از 3 ساعت به 4 تا 5 ساعت افزایش پیدا کرده که قابل قبول و خوبه (از نظر Alex Dobie )

Zdnet در قسمت جمع بندی نوشته که 2 عیب از 3 عیب گوشی با این آپدیت برطرف شده(باطری و دکمه) و فقط الان تنها ایراد گوشی قیمتشه.

امتیاز کلی گوشی هم در سایت zdnet و هم در سایت android central بعد از آپدیت , افزایش چشمگیری داشته و به رتبه خیلی خوب رسیده.

Android Central :
https://www.aparat.com/v/thfH7

Zdnet :
https://www.zdnet.com/article/htc-issues-u12-plus-update-to-address-haptic-button-and-battery-issues-first-impressions

تست خوانایی صفحه نمایش u12 plus زیرنور آفتاب(مقایسه با u11):
https://www.aparat.com/v/TBMfp

در مجموع نمیشه 406 نیتس روشنایی صفحه نمایش گوشی u12 plus رو یه ایراد یا نقطه ضعف به حساب بیاریم.

MOYA

از نظر بعضی سایتا بهترین گوشی هم معرفی شده
چی کم داره از بقیه؟ به نظرم بهترهم هس
دوربین فوق العاده طراحی عالی نواوری هم داره
الکی چرا تخریب میکنیم؟

MOYA

درضمن فشار دادن دکمه هاش خیلی حس خوبی داره لذتش از سخت افزاری بیشتره

Peiman

https://youtu.be/23svDLGI49s
مقایسه دوربین پیکسل ۳ ایکس ال و رقبا

دکتر رسول آریان

دیدم ویدیو رو ممنون.
ولی چیز خاصی دستگیرم نشد.
هر سه خوب بودن و نمیشد با قطعیت گفت کدوم بهتره. حداقل با این نسبت عکس ها نمیشد. اگر بشه عکس ها رو در سایز اصلی مقایسه کنی و روی جزئیات تمرکز کنی، بهتر میشه نظر داد.

به طور کلی در نور روز، چالش خاصی برای عکاسی وجود نداره. همین که بدونی زاویه صحیح کجاس و سایه کجا میوفته، با یک شات سریع هم میتونی عکس قشنگی بگیری. چالش های اصلی در هنگام غروب آفتاب، در شب و همچنین محیط سر بسته پیش میاد. اینجور جاهاست که قدرت یک دوربین مشخص میشه.

در کل این HDR پلاسی که میگن، توی ویدیویی که شما گذاشتی، چیزی ازش ندیدیم. حداقل اینکه تفاوت خاصی با نوت ۹ و P20 پرو ایجاد نکرد.

به نظر شما HTC هم به سمت ناچ حرکت میکنه؟

از همون چند وقت پیش که توی GSM Arena عبارت HTC U12 Life رو که سرچ کردم، یک گوشی ناچ دار رو نشون میده.

لینک زیر:
http://gsmarena.com/htc_u12_life-9179.php

چقدر احتمال داره این عکس صحیح باشه؟ یعنی HTC هم بالاخره به ناچ دار کردن گوشیش علاقه مند میشه؟

REZA

من نود درثد احتمال میدم با ناچ گوشی میرنه ولی اینکه یو12 لایف باشه یکم شک دارم.
ممکنه یه گوشی دیگه باشه،هنوز مشخص نیست چیزی ولی چه علاقه داشته باشه چه نه واسه فروش ناچ رو میزاره چون افکار ترند پرفروشیه!

ali.k77

به جز اچ تی سی کدام شرکت ها بنیان گذار یا مدیرعاملشون خانومه؟

Yohan

مریسا مایر مدیر عامل سابق یاهو خانم بود. همچنین مدیر سابق جنرال موتور هم خانم بود فکر کنم سال ۲۰۱۴ بود و در ضمن مدیر صنایع لاکهید مارتین که تولید کننده اسلحه و تجهیزات نظامی هست هم خانم هست ! که این یکی به نظرم از همه جالب تر بود یه سرچ توی گوگل بهتر بهت کمک میکنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)