حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی ۷ (Redmi 7) فردا یعنی ۲۰ دی ماه رسما معرفی می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

دیروز بود که در ترنجی دیدیم پوستر شیائومی ردمی ۷ با دوربین ۴۸ مگاپیسکل منتشر شد و تاریخ معرفی ۲۰ دی ماه برای معرفی آن مشخص شده بود. امروز دوباره خبر می رسد که ردمی ۷ (Redmi 7) فردا یعنی ۲۰ دی ماه رسما معرفی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تصاویر لو رفته آن نگاه کنیم.

در ترنجی خواندیم که شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ لو رفت و سپس تست مقاومت شیائومی ردمی ۷ (Redmi 7) پیش از معرفی رسمی، منتشر شد

ردمی ۷

ردمی ۷

در این تصاویر ردمی ۷ (Redmi 7) را می بینیم که طراحی شیشه ای با رنگ گرادیانت یواش (!) دارد. دوربین دوگانه بسیار برجسته است اما شاید آن را به رزولشن ۴۸ مگاپیکسلی دوربین اصلی بتوان بخشود. حسگر اثرانشگت روی قاب پشتی است و خوشبختانه حدس ما که حسگر اثرانگشت روی این دستگاه نیست، اشتباه بود.

سه رنگ در مجموع برای ردمی ۷ وجود دارد. مشکی ساده، قرمز و آبی گرادیانت ملایم زیر بدنه احتمالا شیشه ای قرار گرفته است. ردمی ۷ بریدگی نمایشگر قطره طور دارد اما سوراخ نمایشگر وجود ندارد. رنگ های گرادیانت طور نیز همانطور که در ویدیو تست مقاومت غیرعادی دیشب دیدیم، این جا تایید می شود. به نظر می رسد که معرفی شیائومی ردمی ۷ همان تاریخ درج شده روی پوستر یعنی دو روز آینده، ۲۰ دی ماه خواهد بود.

ردمی ۷

ردمی ۷

شیائومی عموما مدل های زیادی در خانواده و حالا زیربرند Redmi تولید می کند و شیائومی ۷ اولین ارایه این زیربرند شیائومی خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دستگاه جالبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

فک کنم سونی هم یه میانرده این شکلی از نظر طراحی پشتی برای معرفی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)