حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ موبایل جدید 5G و متمرکز بر هوش مصنوعی در چنته دارد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم اچ تی سی یو ۱۳ (HTC U13) در سال ۲۰۱۹ عرضه نمی شود، چیز دیگری را انتظار داشته باشید. حالا به نظر می رسد که این شرکت تایوانی علاوه بر اینکه تا پیش از پایان سال ۲۰۱۸ یک موبایل جدید معرفی می کند، برای سال آینده نیز برنامه های ویژه ای دارد. گفته می شود اچ تی سی برای سال ۲۰۱۹ موبایل جدید 5G و متمرکز بر هوش مصنوعی در چنته دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اول با آخرین برنامه سال ۲۰۱۸ اچ تی سی آغاز می کنیم. دو ماه پیش بود که اچ تی سی یو 12 لایف رسما معرفی شد. اچ تی سی با این موبایل پایین رده خود نشان داد که موبایل پلاستیکی هم می تواند زیبا باشد. شخصا توجه من به زیبایی این دستگاه جلب شده بود اما حیف که خب پایین رده های شیائومی و هوآوی و آنر برای کاربران بیشتر معنا دارد، چون مشخصات بهتر دارند.

یو ۱۲ لایت زیبای ما اما فقط ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی را ارایه می کند. با اینکه مموری کارت را پشتیبانی می کند اما سینی هیبریدی آن خیلی مناسب برای استفاده از کارت حافظه جانبی نیست، یعنی اگر شما از دو سیم کارت استفاده کنید باید قید مموری کارت را بزنید. حالا اچ تی سی می خواهد آخرین تلاش سال ۲۰۱۸ خود را به جای نسخه اولترا یو ۱۲ به نسخه ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی یو ۱۲ لایف تبدیل کند. چه خسته کننده!

اما برای سال ۲۰۱۹ همینقدر می دانیم که اچ تی سی می خواهد با ارایه موبایل 5G و مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) سعی کند در بازار باقی بماند. گزارش قبلی به ما می گفت منتظر اچ تی سی یو ۱۳ نباشید، این لزوما به معنی عدم انتظار برای پرچمدار بعدی اچ تی سی نیست، بلکه شاید شاهد تغییر نام باشیم.

نظر شما چیست؟ اچ تی سی را دوست دارید؟ فکر می کنید این راهبردها به این شرکت تایوانی کمک می کند تا در بازار باقی بماند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اچ تی سی رو که قطعا دوست داریم اما نه با این راهبردها
اینا جواب نیست اچ تی سی

Pouya

نیاز به یک تخول اساسی داره در کل شرکت دوست داشتنیه امیدوارم روز های خوشم ببینه

اچ تی سی تنها برند اندرویدی پدر مادر دار بود

علی شیخ زاده

موبایل ۵جی با هوش مصنوعی که بزودی همه میسازن.
باید یه تحول اساسی بده و از میانرده های با کیفیت و قیمت رقابتی شروع کنه شرکت هایی مثل سونی و اچ تی سی باید ابتدا با میانرده ها سهمی از بازار کسب کنن بعد شروع به رقابت با پرچمدارا کنن

CAPCOM

اچ تی سی رو دوسداریم و مطمئنیم یه روزی دوباره میره بالا چون هنوز با این همه ضرر از پا نیوفتاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)