حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6T با مدل A6103 در EEC لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

بله دیگر، شهریور شده و کم کم باید شایعات موبایل هایی که در پاییز قرار است رونمایی شوند شروع شود. پرچمدار نیمه دوم وان پلاس که به نسخه T معروف است امسال با نام OnePlus 6T عرضه خواهد شد که امشب در کمیسیون اقتصادی اوراسیا و با مدل عددی A6103 دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره وان پلاس 6T کمی گمانه زنی کنیم.

اجازه بدهید درباره تصویر اصلی مطلب کمی صحبت کنیم، چرا دوربین سه گانه و بریدگی نمایشگر قطره طور؟ ببینید، دوباره یادآوری می کنیم که وان پلاس، اوپو و ویوو تحت تملک BBK Electronics هستند. وان پلاس به نوعی برند پیشرو در اروپا، امریکا و کشورهای توسعه یافته تر است و اوپو و ویوو فعلا به فتح بازار چین می پردازند. هر چند اوپو نیز این روزها حسابی در حال تراشیدن یک شخصیت نوآور از خود است.

اگر خیلی خلاصه درباره وان پلاس 6T بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم اوپو آر ۱۷ پرو ( Oppo R17 Pro) را دیده اید؟ برای وان پلاس 6T آن را تصور کنید! در حقیقت این سال ها دیده ایم پرچمدارهای وان پلاس به نوعی تکامل یافته تر بهترین عضو خانواده Oppo R هستند. برخی منابع فکر می کنند که اوپو R17 پرو می تواند همان وان پلاس 6T باشد و اگر اینطور شود قطعا یک پیشرفت خوب نسبت به وان پلاس 6 به شمار می رود نه یک بهبود 6 ماهه! البته از یاد نبرید احتمالا وان پلاس برای کاهش قیمت از 625 دلار احتمالا حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را از وان پلاس 6 تی حدف کند.

وان پلاس 6T

وان پلاس 6T

اما سند لو رفته را می توانید بالاتر ببینید. دستگاهی با نام وان پلاس A6103 در کمیسیون اقتصادی اوراسیا لو رفته و قطعا همان وان پلاس 6T خواهد بود. این یعنی عرضه پرچمدار نیمه دوم سال 2018 وان پلاس 6 نزدیک است و کم کم باید برای شایعه های آن پس از موج IFA 2018 که هشتم شهریور آغاز می شود و البته پس از آن آتش بازی هوآوی، آماده باشیم.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید تغییرات وان پلاس 6T نسبت به وان پلاس 6 چه مواردی است؟ دوست دارید چه مواردی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

این همه تغییرات همونطور که گفتین برای یک بهبود 6 ماهه خیلی زیاده اما بعید نیست از این چینی ها
دیوار نوآوری رو دارن راسته بالا میرن

الان داشتم کامنت های پست های قبلی رو میخوندم، دیدم آقای کوالیتی در یکی از کامنت هاش، مقایسه ای داشته بین XZ3 و XZ2. در یکی از موارد بهبود یافته، اشاره کرده به کمتر شدن قوس پشت گوشی.

حالا اگر نگاهی داشته باشید به کامنت های ایشان در دفاع از XZ2 و XZ2P، این قوس پشت گوشی رو کاملا خوب توصیف کردن و گفتن چون کف دست قوس داره، این قوس پشت گوشی خیلی عالیه.

اینجا یک سوال پیش میاد. اگر اون قوس پشت گوشی XZ2 خوبه، پس چرا باید در XZ3 کمتر بشه؟

آیا قوسش زیاد بوده؟ آیا کف دست فن های سونی قوسش کم شده؟

به این جور دفاع کردن ها میگن تعصب کورکورانه.
اینکه برند مورد علاقه ات هر کاری کنه، بگی اون درسته و ازش دفاع کنی.

Naranj

فکر نکنم فن های سونی 11 میلیمتر قوس کف دست داشته باشند!
همچنین فکر میکنم فن های سونی انگشت اشاره کوتاهی داشته باشند با توجه به زیادی پایین بودن حسگر اثر انگشت!

Amin

قربون دهنت

Dariushrd

نظرات گل و بلبل سامسونگ فن های غیرمتعصب و منطقی رو هم خوندین؟ آقای گلکسی و غیره؟ شما اینو از متن یه سونی فن در آوردی میگی تعصبیه حالا مزخرفات اون دوستان نامعلوم و الحال رو که رسما توهین میکنن به طرفدارای یه برندو نادیده میگیری؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)