حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا بازی PUBG موبایل فیلتر شده است؟

به نظر می رسد بازی Player Unknown Battleground موبایل یا همان PUBG که به فارسی می شود پابجی، فیلتر شده باشد! دلیل این ادعا چیست؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا بازی PUBG موبایل فیلتر شده است؟

اگر اهل PUBG موبایل باشید احتمالا از دیروز بعد از ظهر متوجه شده اید که بازی به سرور متصل نمی شود و نه می توانید بازی کنید یا نه می توانید Achievement های خود (مثلا برای لاگین روزانه) را دریافت کنید. این موضوع کمی برای ما عجیب بود و پس از چند بار باز و بسته کردن بازی، آن را گذاشتیم به حساب قطع بودن سرور و این که شاید به آپدیت 190 مگابایتی دو روز پیش (اول شهریور) مربوط باشد.

قطع شدن بازی PUBG

قطع شدن بازی PUBG

همانطور که می بینید در بخش نقشه هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و همانند تصویر اصلی مطلب مدام در حال تلاش برای اتصال به سرور است. در حقیقت در این وضعیت شما نمی توانید وارد میدان نبرد یا هیچ حالت دیگری مربوط به بازی شوید.

مراقب VPN رایگان باشید

مراقب VPN رایگان باشید

دیشب اما ناگهان به سرمان زد که با فیلترشکن بازی PUBG موبایل را چک کنیم و فکر می کنید نتیجه چیست؟ بازی باز می شود و اگر افت پینگ را در نظر نگیریم، بدون هیچ مشکلی اجرا می شود. افت پینگ حدودا 2 یا 3 برابر است و در شرایط که پینگ 120 یا 200 داشتیم عموما با فیلتر شکن 350 تا 430 بود و این برای بازی شوتر آنلاین این چنینی یعنی فاصله زنده ماندن یا مردن در یک نبرد رو در رو! جالب است که بازی PUBG توسعه داده شده توسط Tencent Game است، یک شرکت بزرگ نرم افزاری چینی که مثلا ویچت از محصولات آن هاست!

به هر حال هنوز مشخص نیست که آیا این محدودیت بازی پابچی موبایل از داخل است یا از خارج اما هر چه که هست، فعلا بدون فیلترشکن نمی توان آن را بازی کرد. شما هم چنین مشکلی دارید؟ نظر خود را در ترنجی با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
32 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من هم همین مشکل رو دارم اما با فیلترشکن خیلی بد بازی میشه کرد

riofarina

بله درسته،من با تغییر DNS میتونم وصل بشم.

Arman_kasa

بچه ها برای کامپیوتر باید DNS چی بزنم؟

REZA

من الان امتحان کردم وصله

BeFair

عه؟ بتل هم زدین؟

REZA

الان واسه تست یدونه کوییک زدم

REZA

با اینترنت مخابرات

REZA

نمیدونم والا،شاید دارن فیلتر میکنن ،یا شایدم اختلاله

Hadi98

سلام و عرض خسته نباشین.تازه با سایت خوبتون آشنا شدم…
در رابطه با این موضوع…من از دیتا ی ایرانسل و همراه اول استفاده میکنم.برای من صرفا ایرانسل فیلترشکن نیاز داره و با همراه اول بدون مشکل بازی میکنم.

Yasin77

برای بعضی isp ها بازی بدون مشکل بالا میاد مثل های وب
میتونید از DNS Changer استفاده کنید که پینگتونم زیاد تغییر نمیکنه
و یه چیز دیگه میتونید با فیلتر شکن وارد match بشید بعد اونجا وی پی انو غیر فعال کنید

Yasin77

آره بهترین راه بنظر من همون تغییر DNS هستش ، پینگ من قبل این اتفاق ۱۲۸ بود با تغییر DNS به ۱۳۸ رسیده که نسبت به وی پی ان خیلی بهتره

Mahshid

من با تغییر DNS هم نشد وارد بشم

Yohan

من امروز با نت همراه اول و بعد از آپدیت تست کردم و مشکلی برای ورود و البته بازی نداشتم .

Mohammadreza

سلام دوستان نظر شخصی من اینکه خراب بودن سرور منطقی تر از فیلتر شدن چرا چون اگه بخواد فیلتر بشه دو جهت داده یا به وسیله ایران که واقعا احمقانس که این بازیو بخوان فیلتر کنند دوم فیلتر به وسیله خود شرکت تنسنت گیم که اینم فک نکنم با عقل جور در بیاد چون اگه فیلتر کنن حتما تویتی چیزی میزارن که بگن اقا مثلا اختلال نیست فیلتر کردیم مثلا الان ههممون میدونیم که اپیگ گیمز سازنده فورتنایت بازیشو برای ایران فیلتر کرده تو سایتشم هس ولی چن روز که این مشگل هستو از تنسنت خبری نیس تویه اخباریم خوندم حالا قبول کردن یا نکردنش به وسیله خود شماس این اخبار میگف کلا تو خاور میانه مشگل هس نه تنها ایران بلکه عراق عربستان مصر ووو این مشگل دارن ولی مال من مشگل نداره بدون هیچ مشگلی با پینگ ۱۲۰الا۱۰۰بازی میکنم با اینترنت مخابرات

SHAHAB_MSD

منم همین مشکلو دارم یه vpn هست اسمش hotspot هست یه کلید سفید دخل یه بکگراند مربع آبیه
همه سرورا و پینگ رو نشون میده پینگم باش رو 120 تا 140 هست

mojtabajani

خدا خیرتون بده روزی 2 ساعت پابجی بازی می کنم با این شرایط سرگرمی دیگه هم نمیشه داشت 5 روزه فقط دنبال اینم چرا قطع شده چون فقط رو نت ایرانسل قطع هست و همراه اول و مخابرات راحت میشه بازی کرد . ممنون از راهنمایی بچه ها

mojtabajani

من با پشتیبانی ایرانسل هم تماس گرفتم اونا می گن ما فیلتر نکردیم پس یه لطف بکنید همه با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیریم مشکل رو برطرف کنن چون فقط رو ایرانسل مشکل داره .

KING

خدا لعنتشون کنه یه تفریحم نمیتونیم داشته باشیم

HAMI85

سلام. امروز یه نرم‌افزار خوب واسه این مشکل پیدا کردم. تا جایی که متوجه شدم فقط ایرانسل با این بازی مشگل داره ولی از این لینک میتونید نرم‌افزار DNSchanger رو از گوگل پلی دانلود کنید و راحت شید?. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.burakgon.dnschanger&hl=en
در ضمن ترنجی دمت گرم با سایت و طراحیش.. کاش سایت‌های دولتی هم به همین خوش‌دستی بودن ?

Parsa

سلام
ممنون از سایت خوبتون من تازه با وبسایت اشنا شدم یه سوال داشتم
چرا این بازی به صورت خودکار به Google Play Gmae وصل نمیشه معمولا هر بازی رو که باز میکنم به صورت خودکار وصل میشه و توی تنظیمات هم هیچ گزینه ای برای اتصال و جود نداره و اگه به Google Play Game وصل نشه به درد نمیخوره چون اگه بازی پاک بشه دیگه اکانتت یر نمیگرده راهی داره برای اتصال؟؟
اگه داره راهنمایی کنید ممنون

ASHI

من اینترنت مخابرات و با pc پلی میزانم و همین مشکل دارم چطور میتوانم DNS کامپیوترم رو تغییر بدم ؟؟؟

Yohan

چرا اتفاقا قابلیت لینک به گوگل پلی گیم رو داره و الان من به همون لینک شدم.توی بخش ورود کافیه گزینه ها رو یکبار دیگه ببینی.

SHA_BAH

من آی اس پیم بیست بیسته،پابجیو تازه نصب کردم ولی وقتی که میخوام کرکتر بسازم اونجا گیر میکنه(آواتارو میسازم بعد دکمه نکست رو میزنم،علامت لودینگ رو میاره ولی بر میگرده صفحه اصلی و وقتی هم که دوباره میخوام کرکتر بسازم بازم روز از نو و روزی از نو.)

سلام با اینترنت پاس آنلاین مشکلی نداره من که دارم بازی میکنم. شاید بعضی اپراتور ها فیلتر کردن ولی من مشکلی ندارم

hamid.zahra

من این بازی رو با تنسنت رو کامپیوتر بازی می کردم اوایل من اصلا مشکل فیلتری یا لگی نداشتم بغیر از اون موقع ها که کلا سرور خراب بود چند هفته پیش بخاطر مشکل یکی از دوستام من دنبال راهی بودم که تو تنسنت بشه حساب کابری ایجاد کرد که برای باز کردن برنامه توییتر به فیلتر شکن نیاز بود منم انجام دادم یبار به فیلتر شکن رفتم تو بازی بعد از اون دیگه هر کاری کردم بدون فیلتر شکن اصلا توی بازی نمیره چه برسه به اینکه چینی بشه و بازیم هم خیلیییی لگ داره هر ده ثانیه یک باز استوپ می خوره چی کار کنم خوب بشه؟ :(((((((((((((((((((((

milad_gh_kt

سلام.
الان چن روزه سعی میکنم وارد اکانتم بشم ولی نمیشه
این ارور رو میده:
server is busy. please try again later. error code: restrict – area
از وقتی بازی رو آپدیت کردم به این مشکل برخوردم
اگه منتظر بمونم درست میشه ؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

ramzchibod

سلام به همگی دوستان عزیز
این پیام که براتون میاد ماله این هست که سرورهای بازی با دی ان اس های شما مشکل داره و باز نمیشه!
پس هیچ ربطی به آپدیت بازی و بقیه موارد ندارد
برای حل مشکل فقط کافیه دی ان اس ها رو روی این دوتا تنظیم کنید مشکلتون حل میشه
8.8.8.8
4.2.2.4
موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)