حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود نقشه برفی PUBG به نام Vikendi در دسترس قرار گرفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

یک هفته پیش بود که نقشه جدید برفی بازی PUBG با نام Vikendi معرفی شد. پس از آن آپدیت PUBG 0.10.0 برای کاربران iOS با نقشه جدید برفی Vikendi منتشر شد و ساعاتی بعد در اختیار کاربران اندروید قرار گرفت. این آپدیت که حجم آن ۱.۶ گیگابایت بود بدون نقشه جدید ارایه شد و حالا امروز دانلود نقشه برفی PUBG به نام Vikendi در دسترس قرار گرفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دانلود نقشه برفی PUBG

دانلود نقشه برفی PUBG

نقشه برفی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG که طرفداران این بازی از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشند، بالاخره در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی شد. این نقشه که Vikendi نامیده می‌شود.

حجم نقشه برفی برفی پابجی به نام ویکندی ۱۳۴ مگابایت است و شما می توانید آن را امروز دانلود کنید اما از فردا ۲۱ دسامبر برای بازی کردن در دسترس خواهد بود. در حقیقت تنسنت برای این نقشه جدید چند مرحله در ارایه نظر گرفت که حسابی کاربران را مشتاق به بازی کردن آن می کند.

یکی از خصوصیات این نقشه آن است که در آن بازیکن‌ها از خودشان ردپا به جا می‌گذارند و بدین ترتیب امکان دنبال کردن بازیکنان بوسیله یکدیگر وجود دارد. همچنین تایید شد که در این نقشه شاهد وجود اسنوموبیل (موتور برفی) و حداقل یک سلاح جدید خواهیم بود. کرد همچنین اعلام کرد که نفشه برفی Vikendi اولین نقشه ۶*۶ بازی پابجی است و از این لحاط یک نقشه متوسط محسوب می‌شود و بین نقشه‌های Sanhok و Erangel جای می‌گیرد.

منتظر نقشه جدید پابجی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

جالبه من دو روزه این اپدیت رو دریافت کردم ! مگ برای گوشی های اندرویدی هم زمان اپدیتش فرق میکرد ؟

CAPCOM

واقعا عالی اما پیشنهاد میکنم امولاتور ppsspp رو نصب کنید بازیهای کنسول جزییات بیشتر و گرافیک بهتری نسبت به بازیهای موبایل دارند

REZA

فکر نکنم همچین بازی بشه اونجا اجرا کرد تازه این انلاینم هست?

ahbarzegari

فک کنم قرار نیست بررسی میت ۲۰ پرو رو ببینیم!!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)