حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراقب VPN رایگان باشید

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | امنیت

این روزها که توجه زیادی به حفاظت از حریم خصوصی کاربران موبایل و رایانه در جهان می شود، متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری نیز بیش از هر زمان دیگری درگیر بررسی آسیب پذیری و حفره‌های امنیتی موجود در نرم افزارهای مختلف شده‌اند تا به هکرها و مجرمان سایبری اجازه نفوذ و ورود به اطلاعات شخصی کاربران را نداده و بدین ترتیب به محافظت از حریم خصوصی آنها بپردازند. یکی از این راه های نفوذ VPN رایگان است. مراقب VPN رایگان بوده و در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده از سوی متخصصان و کارشناسان فعال در حوزه امنیت سایبری حاکی از آن است که در اپلیکیشن‌های فیلترشکن رایگان موسوم به VPN رایگان، حفره‌های امنیتی و آسیب پذیری‌های زیادی وجود دارد که اطلاعات و داده‌های شخصی کاربران را شدیدا به مخاطره خواهد انداخت و حریم خصوصی آنها را نقض خواهد کرد.

VPN رایگان

VPN رایگان

این کارشناسان که در شرکت و موسسه تحقیقاتی metrics Lab فعالیت می‌کنند، توصیه و هشدار داده‌اند که اطلاعات و حریم خصوصی کاربران گوشی‌های اندرویدی که اپلیکیشن‌های مذکور را به صورت رایگان از پلت‌فرم فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور به شدت در خطر است، چراکه هکرها و مجرمان سایبری قادر خواهند بود با نفوذ به این حفره‌های امنیتی وارد حساب‌های کاربری آنها شده و اطلاعات موردنظر آنها را به سرقت ببرند.

 

در برخی از کشورهای جهان که قوانین سخت گیرانه و محدودکننده‌ای برای استفاده کاربران و شهروندان از اینترنت  و اپلیکیشن های اینترنتی وجود دارد و بسیاری از نرم افزار و برنامه‌های محبوب آنها فیلتر و مسدود است، کاربران مجبورند برای دسترسی و استفاده از آن به نصب، دریافت و استفاده از اپلیکیشن های فیلترشکن موسوم به VPN رو آورند که بسیاری از آنها در پلتفرم فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی استور و آپ استور اپل وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی دیگر نیز به صورت پولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

توصیه ترنجی به شما این است که هیچگاه از پروکسی، فیلترشکن یا VPN رایگان استفاده نکنید.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

اگ بگید وی پی ان رایگان سرطان زاست اشعه رادیو اکتیوی هم داره من باز ازش استفاده میکنم و به اینا پول نمیدم . کسانی که فیلتر میکنن که فیلتر شکن هاشون فروش بره . و اینکه سرعت خیلی خوبی هم دارن

ahmad

از پولی ها استفاده کنید گرون هم نیستن مثل nex vpn

amer

بزار هر اطلاعاتی از کاربر بگیرن .اخه فدای هکرهای خارجی برم من حاضرم اطلاعات و فوق سری جناب پروفسور (م ب) و دستیار محترم (چ ن) بهشون بفروشم.خخخخ!

Saeed393

من از xpress vpn و nord vpn استفاده میکنم، بهترین vpn های دنیان، از یکی از دوستان که تو کار هکه بدست اوردم ایمیل و رمزشو

amer

سعید جان nord vpnچند خریدی یا پولکی نیست

ronin

پولیه ولی اکانتای ۷ روزش پیدا میشه

Saeed393

قبلنا از یکی express خریده بودم، طرف رمزشو عوض کرده بود هنوز داره رو pc جواب میده ولی رو موبایلم اپدیتش کردم از کار افتاد، حدود یه سال یا دوسال بعد به اونی که ازش خریده بودم گفتم، خودش هک میکرد، گفت من دیگه تو کار هک نیستم ولی این nord رو مجانی بهم داد هر قدر اصرار کردم پول نگرفت، expressهم خیلی ارزون برام حساب کرد 18 تومن بهش دادم الان دو سه ساله داره کار میکنه روpc رو موبایلم اگه خودم دستکاری وکرده بودم با اینکه صاحب اکانت رمز عوض کرده بود بازم یه مدت کار میکرد

Saeed393

اگه بگردی مخصوصا تو این کانالای تلگرامی که تو کار هک اکانت پلی استیشن هستن میتونی وی پی ان ب ا خرید پیدا کنی
Hma یا nord یا express پیدا کردی بخر ارزش داره واقعا

khers khofteh

پول جای دو تا چیز هرگز ندید یکی مسواک برقی یکی هم فیلترشکن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)