حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی پابجی (PUBG) برای پلی استیشن ۴ (PS4) شاید تاریخ ۱۷ آذر ارایه شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

بازی پابجی (PUBG) یک بازی سبک بتل رویال است که در آن حالت های مختلفی وجود دارد اما مهم ترین آن بازی ۱۰۰ نفر به صورت همزمان با یکدیگر است که خلاقیت های ویژه ای را سبب می شود. این بازی که در محتوا چیزهای خوبی برای ارایه دارد اما در بازاریابی به Fortnite باخته است، هنوز روی تمام پلتفرم ها هم ارایه نشده و این ضعف قرار است که کمرنگ تر شود. امروز شایعه شده که بازی پابجی (PUBG) برای پلی استیشن ۴ (PS4) شاید تاریخ ۱۷ آذر ارایه شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم.

تاریخ ۱۷ آذر مصادف است با مراسم The Game Awards 2018 که انتظار می رود در آن بازی پابجی (PUBG) برای پلی استیشن ۴ (PS4) رسما ارایه شود. اما چطور شده که این تاریخ برای تاریخ ارایه نسخه پلی استیشن ۴ پابجی عنوان شده است؟ در فروشگاه آمازون این محصول موجود شده و سپس حذف شده است. پیش از حذف شدن شاهد عنوان شدن تاریخ ۸ دسامبر معادل با ۱۷ آذرماه بوده ایم.

در حال حاضر بازی پابجی روی ویندوز، اندروید، iOS و ایکس باکس ارایه شده است و با ارایه نسخه پلی استیشن می توان انتظار داشت که زمینه برای فورتنایت در پلتفرم پلی استیشن کمی تنگ شود. شما بازی پابجی (PUBG) را تجربه کرده اید؟ منتظر نسخه پلی استیشن ۴ آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)