حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه اول بازی پابجی (PUBG) بازسازی می شود: Erangel جدید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | بازی

اگر اهل بازی پابجی (PUBG) باشید، می دانید که این بازی در حال حاضر ۴ نقشه دارد. دو نقشه اول بزرگترین نقشه های بازی هستند و طرفدارهای خاص خود را دارند. پابجی با نقشه Erangel ارایه شد و حالا قرار است که این نقشه اول بازی پابجی (PUBG) بازسازی می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بازی پابجی

بازی پابجی

شرکت PUBG Corp طی پیامی رسما اعلام کرد که نقشه Erangel بازی PUBG با حفظ پایه‌های اصلی خود، از حیث موقعیت ساختمان‌ها و طراحی هنری بازسازی می‌شود.

اینکه بازی «پابجی» معرف و خالق سبک پرطرفدار بتل رویال است، بر هیچکس پوشیده و پنهان نیست. اثری که در زمان عرضه خود به لطف گیم‌پلی هیجان انگیز و جذاب، نه تنها نظر تمامی بازیکنان را به خود جلب کرد، بلکه بسیاری از بازی‌سازان از جمله اپیک گیمز، اکتیویژن، الکترونیک آرتز و ریسپاون اینترتینمنت را نیز وادار به ساخت عناوین ویدیویی در این سبک کرد. هرچند، سایر توسعه‌دهندگان با شاخ و برگ دادن به سبک بتل رویال و خلق نوآوری‌های بیشتر، به طرز قابل توجهی از بازی PUBG پیشی گرفته‌اند و هم‌اکنون آثاری همچون Fortnite و Apex Legends به عنوان بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال شناخته می‌شوند.

با این حال، به نظر می‌رسد شرکت PUBG Corp با همکاری شرکت «بلوهول» در نظر دارد که تغییرات عمده و زیادی در بازی محبوب پابجی اعمال کند تا این عنوان را دوباره به روزها و دوران اوج خود بازگرداند. در همین رابطه، چندی پیش برخی از بازیکنان در هنگام تجربه بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در سرورهای آزمایشی، متوجه اعمال تغییراتی در نقشه Erangel شدند که بر اساس تصاویر منتشر شده، ظاهرا سازندگان به منظور ارتقای هر چه بیشتر پابجی، موقعیت تعدادی از ساختمان‌ها را تغییر داده و برخی طراحی‌های هنری بازی در این نقشه نیز دستخوش تغییراتی شده است.

پابجی

پابجی

در پی افزایش تعداد این گزارش‌ها، سرانجام شرکت PUBG Corp به سکوت خود پایان داد و طی پیامی، در بلاگ خبری رسمی پابجی اعلام کرد که نقشه Erangel بازی PUBG در کنار حفظ پایه و اساس‌های خود، از جوانب دیگر همچون طراحی هنری، موقعیت ساختمان‌ها و موقعیت تجهیزات بازسازی می‌شود. سازندگان در این خصوص توضیح می‌دهند:

 

در زمینه تصاویری که در سراسر فضای مجازی پخش شده، باید عرض کنیم که ما در حال حاضر روی تعادل سازی تجهیزات فعالیت می‌کنیم. علاوه بر این‌ها، اولین نقشه بازی پابجی یا همان Erangel نیز در پی این تعادل سازی، بهبود خواهد یافت. افزودن ترکیبات جدید تنها راهی است که ما آن را بررسی می‌کنیم.

به‌زودی، ما چندین تغییر مختلف را در نقشه Erangel بازی PUBG اعمال و بررسی خواهیم کرد. جزئیات دقیق و تکمیلی این تغییرات طی چند هفته آینده به صورت رسمی در دسترس قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که شرکت PUBG Corp اشاره کرد، بازسازی نقشه Erangel بازی PUBG در حال حاضر در فاز آزمایشی قرار دارد. به عبارتی، هم‌اکنون صرفا افرادی که به تجربه بازی در سرورهای آزمایشی می‌پردازند، در جریان تغییرات جدید قرار خواهند گرفت. از طرفی، هیچ شکی نیست که سازندگان با بررسی تغییرات تازه و دریافت بازخوردها، مدتی را صرف بهبود بازی می‌کنند. از این رو، بدیهی است که شکل نهایی نقشه در فاز آخر متفاوت از آنچه که در حال حاضر در سرورهای آزمایشی بازی قرار دارد، باشد.

بازی پرطرفدار پابجی در روز سوم فروردین ماه سال ۹۷ (بیست و سوم ماه مارس سال میلادی 2017) به صورت انحصاری زمانی و در حالت دسترسی زودهنگام یا همان Early Access روی پلتفرم پی‌سی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شد. سپس با تکمیل مراحل ساخت، این عنوان در اختیار دارندگان کنسول‌های ایکس‌باکس وان قرار گرفت. همچنین، کاربران کنسول پلی‌استیشن 4 از روز جمعه شانزدهم آذر امسال (هفتم ماه دسامبر) قادر به تجربه این بازی هیجان انگیز شدند. در طرف دیگر، این عنوان روی گوشی‌های موبایل iOS و اندروید نیز به صورت رایگان در دسترس قرار دارد.

نظر شما چیست؟ اهل بازی پابجی هستید؟ طرفدار کدام نقشه اید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا بازی خوبیه

علی شیخ زاده

من به هیچ وجه اهل بازی با موبایل نبودم اما بعد از آشنایی با پابجی اونم از طریق پست های همین سایت، بسیار به این بازی علاقه مند شدم و هر وقت فرصت بشه بازی میکنم و همیشه هم در نقشه اول رو بازی میکنم.

علی شیخ زاده

(رو) اضافی😑

محمد شادکانی

خوشبحالتون من صادقانه بگم گوشیم این بازی که هیچ بازی aaرو هم بالا نمیاره خخخخ پول هم نداریم بخریم

اینجا ایران است از بیرون تحریم از داخل فیلتر

Milad7

شاید باورتون نشه ولی من رو گوشیم هیچ بازیی ندارم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)