حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از پنل جلویی نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

خانواده نوکیا ایکس (Nokia X) موبایل های دارای بریدگی نمایشگر هستند که برای بازار چین ارایه می شوند. تا کنون نوکیا ایکس ۶ (Nokia X6) و نوکیا ایکس ۵ (Nokia X5) برای بازار چین معرفی شده اند و دو روز پیش بود که نوکیا 6.1 پلاس و نوکیا 5.1 پلاس رسما برای بازار جهانی رونمایی شدند. حالا به نظر می رسد HMD در حال تدارک معرفی مدل جدیدی در این خانواده است. دلیل این صحبت اما این است که تصویری از پنل نمایشگر نوکیا ایکس 7 (Nokia X7) لو رفته و احتمالات جالب دیگری نیز درباره آن وجود دارد. با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

در حال حاضر تنها مدرک لو رفته منتسب به نوکیا ایکس ۷ (Nokia X7) را می توان همین تصویر اصلی مطلب دانست. تصویری از پنل جلویی دستگاه که بریدگی نمایشگر را با خوبی نشان می دهد. البته این موضوع با توجه به نام دستگاه کاملا قابل پیش بینی بود. از نمای پشتی دستگاه اطلاعات زیادی در دست نیست اما حدس کم خطایی است اگر بگوییم طراحی آن شبیه به قاب پشتی نوکیا ایکس ۵ و نوکیا ایکس ۶, است.

در حال حاضر گمانه زنی هایی وجود دارد که شاید نوکیا ایکس ۷ همان دستگاهی باشد که با کدنام Phonix دیده شده بود. برای این دستگاه چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ عنوان شده که نشان از یک میان رده با ارزش برای نوکیا دارد. به هر حال این چیپست با پشتیبانی از هوش مصنوعی (AI) عرضه شده و قرار است که مرز بین میان رده و پرچمدارها را کمرنگ تر کند.

همچنان که حدس زده اید، هیچ بعید نیست که نوکیا ایکس ۷ (Nokia X7) با نام نوکیا ۷.۱ پلاس (Nokia 7.1 plus) برای بازار جهانی ارایه شود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید چنین میان رده ای بتواند ارایه خوبی برای نوکیا باشد؟ بله،قطعا، همه چیز به قیمت بستگی دارد!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

با اون ناچی که تو دوتا پست قبل تره فرق داره این به نظر من قشنگتره

Amir Hossein

بازهم ظاهر تکراری ناچ?

Pouya

شرمنده ارتباطی به پست نداره ولی خبر اومده ایفون ۶.۱ اینچیه بعدی اپل که به ال سی دی مجهزه و مدل ارزان تره به پردازنده a10 فیوژن مجهزه !!!مال ایفون ۷ بود
https://www.phonearena.com/news/Apple-iPhone-LCD-2018-processor-leak_id108039
جناب عطایی ممنون میشم پوشش بدین

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)