حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ SM-G8870 با اسنپدراگون 710، دوربین سه گانه و نسبت تصویر نمایشگر 19.5:9 ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز صبح بود که در ترنجی خواندیم اولین موبایل سامسونگ با چیپست اسنپدراگون 710 اوایل سال 2019 عرضه می شود. آن اولین شایعه درباره دستگاه مذکور بود و حالا اطلاعات بیشتری منتشر شده که می تواند جذاب باشد! گفته می شود سامسونگ SM-G8870 با اسنپدراگون 710، دوربین سه گانه و نسبت تصویر نمایشگر 19.5:9 ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

اجازه بدهید کمی به عقب تر بازگردیم، یک ماه پیش بود که موبایلی از سامسونگ با اندروید 9 و نسبت تصویر 19:9 لو رفت که البته مدل عددی SM-G405f را داشت. حالا در این شایعه می شنویم که نسبت تصویر نمایشگر سامسونگ SM-G8870 برابر 19.5:9 خواهد بود. این می تواند به ما سیگنال تغییر طراحی سامسونگ را بدهد که یا به معنی استفاده از بریدگی نمایشگر است و یا شاید مثلا حذف شدن حاشیه لبه پایین که البته این مورد دوم در میان رده ها کمی تصورش سخت است!

سامسونگ SM-G8870

سامسونگ SM-G8870

همچنین دوربین اصلی سه گانه یکی دیگر از مشخصات SM-G8870 سامسونگ خواهد بود. این به ما می گوید که دستگاه مورد نظر حداقل از گلکسی A7 2018 باید بالارده تر باشد. به این ترتیب حدس هایی مانند گلکسی A8 2019 یا شاید حتی گلکسی A10 به میان می آیند که باید تا ماه اول سال 2019 صبر کرد و دید سامسونگ چه چیزی در چنته دارد.

چیپست اسنپدراگون 710 اما در قلب سامسونگ SM-G8870 خواهد تپید که این هم قابل توجه است و اولین موبایل سامسونگ با این چیپست خواهد بود. جالب اینکه عنوان شده است این موبایل به عنوان عضوی از خانواده گلکسی A عرضه خواهد شد اما تا کنون عضوی با مدل SM-G نداشته است. البته گلکسی A6s با مدل SM-G6200 شایعه شده است که آن هم احتمالا اولین موبایل ساخته شده توسط تولید کننده ثالث تحت برند سامسونگ خواهد بود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ پیش از معرفی گلکسی اس 10 مشخص می کند که مسیر آنها برای طراحی جدید نمایشگر در سال 2019 چیست؟ نسبت تصویر 19.5:9 تا کنون به معنی بریدگی نمایشگر یا نمایشگر کاملا بدون حاشیه با مکانیسم کشویی بوده است!

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

خیلی دوست دارم طراحی جدیدشو ببینم

lovenokia

این خبر منو یاد معرفی A9 2018 می اندازد که برای جلب توجه رسانه ها
که اول خبر اومد با اسنپ دراگون 710 معرفی می شود ، و بعد در sammobile خبر اومد که سامسونگ در نهایت از اسنپ دراگون 660 استفاده خواهد کرد .
امیدوارم این هم سرنوشتش مانند A9 2018 نشه و بعد بگن در نهایت سامسونگ از اسنپ دراگون 670 به جای 710 استفاده کرد !

Hrkhk

قبلا با حقوق دو ماهم میتونستم بهترین پرچمدار بازار رو بخرم… الان حتی یه پایین رده هم بهم نمیدن… کاش حداقل یه پرچمدار میخریدم که داشتن پرچمدار برامون نشه خاطره…

Naranj

این مدلهای سه دوربینه سامسونگ بیاد تو ایران قیمت پرچمدار میفروشن!

mosayebso

دوستان یه خبر خیلی جالب
اول اینکه سامسونگ دستگاه واقعیت مجازی جدیدش رو رونمایی کرده حالا کار با مشخصات و … ندارم اما یه چیزی سامسونگ باهاش معرفی کرده که فوق العادس
https://www.sammobile.com/2018/10/22/samsung-hmd-odyssey-anti-screen-door-effect-display/
صفحه نمایش همون ابعاد و همون رزولوشن نسل قبل رو داره اما!!! چگالی تصویرش از ۶۱۶ ppi به ۱۲۳۲ppi رسیده!!!!
چطور ممکنه
جواب توی یه تکنولوژی جدید نمایشگره
تکنولوژی به اسم anti-sde
پیشنهاد میکنم حتما در مورد این تکنولوژی مطالعه کنین
سامسونگ اگر این تکنولوژی رو به صفحه نمایش موبایل هم بیاره یعنی اس۱۰ چگالی تصویر بیشتر از ۱۰۰۰ppi خواهد داشت!!!!!
و احتمالا نسل جدید gear vr هم همراه اس۱۰ که چگالی تصویر بالای ۱۰۰۰ ppi داره معرفی میشه!!

علی شیخ زاده

اگه با ناچ باشه میشه گفت اس ۱۰ هم ناچ خواهد داشت!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)