حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

می دانیم که باتری گلکسی نوت 9 به 4000 میلی آمپر ارتقا پیدا کرده است. این نسبت به حجم باتری گلکسی نوت 8 تقریبا یک پیشرفت 21 درصدی به شمار می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا عمر باتری هم به همین میزان افزایش پیدا کرده است، یا خیر!

عمر باتری گلکسی نوت 9

عمر باتری گلکسی نوت 9

طبق بررسی Phonearena، همانطور که در لیست بالا می بینید، عمر باتری گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 است. در حقیقت این گزاره ای است که کاملا انتظار آن را داشتیم اما سوال این است که چقدر بهتر؟ در این تست پیشرفت کمی بیشتر از یک ساعت نسبت به گلکسی نوت 8 دیده می شود. اگر دست به ماشین حساب شویم، عمر باتری گلکسی نوت 9 می شود 536 دقیقه و این در حالی است که عمر باتری گلکسی نوت 8 برابر 470 دقیقه است. اگر نسبت بگیریم، عمر باتری گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 حدودا 14 درصد افزایش پیدا کرده است.

عمر باتری گلکسی نوت 9 نسبت به گلکسی نوت 8 حدودا 14 درصد افزایش پیدا کرده است

بالاتر خواندیم که حجم باتری گلکسی نوت 9 نسبت به حجم باتری گلکسی نوت 8 حدودا 21٪ افزایش پیدا کرده اما می بینیم که افزایش عمر باتری حدودا 14٪ است. شاید بتوان گفت که مصرف انرژی گلکسی نوت 8 نسبت به گلکسی نوت 9 حداقل بر اساس این تست، بهینه تر بوده است!

از نظر سرعت شارژ شدن چهار روز پیش در ترنجی خواندیم که گلکسی نوت 9 می تواند با شارژر 15 واتی سریع تر از شارژر 12 واتی گلکسی اس 9 پلاس شارژ شود اما در تست Phonearena به نظر می رسد تفاوت ویژه ای وجود دارد، از یاد نبرید که باتری گلکسی نوت 9 حجم 4000 میلی آمپری دارد و شارژ شدن آن تقریبا همزمان با گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 9+ خبر از سرعت شارژ بیشتر می دهد.

نظر شما چیست؟ عملکرد باتری گلکسی نوت 9 را می پسندید؟ دیروز بود که مقایسه عمر باتری گلکسی نوت 9 با آیفون X، هوآوی پی 20 پرو، اس 9 پلاس و وان پلاس 6 را در ترنجی دیدیم و گلکسی نوت 9 بسیار درخشان ظاهر شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

بجز این دو مورد باید توجه کنید که این تست نسخه اسنپ بوده و نسخه اگزینوس باتری لایف بهتری هم داره

Pouya

کلا با اینکه اکثریت اسنپدراگون رو بهتر ازاگزینوس میدونن از سال ۲۰۱۵ یعنی اس ۶ به بعد اگزینوس رو بیشتر از اسنپ دوس داشتم به خاطر اینکه عمر باتری برام از gpu مهم تره اسنپ ادرنو داره که بهتر از مالیه ولی من برام عملکرد باتری مهم تره

Naranj

بجز باتری رابط کاربری روانتری هم داره که اینها بخاطر مچ شدن کامل نرم افزار با سخت افزار هست

کهکشان

دیگه هیچ جایی برای انتقاد باقی نمیمونه امیدوارم تو بررسی جی اس ام هم بالای ۱۰۰ ساعت بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)