حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 9 می تواند با شارژر 15 واتی سریع تر از شارژر 12 واتی گلکسی اس 9 پلاس شارژ شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

هر چند شما هم مثل من تعجب می کنید که این ادعا چه ادعایی است (!) اما این را فعلا بپذیرید که گلکسی نوت 9 می تواند با شارژر 15 واتی سریع تر از شارژر 12 واتی گلکسی اس 9 پلاس شارژ شود و به ادامه مطلب بیاید تا در ترنجی بیشتر درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که می بینید، ادعا می شود گلکسی اس 9 پلاس با وجود اینکه شارژر 15 واتی معروف قدیمی خود را در جعبه خود دارد، اما فقط با قدرت 12 وات شارژ می شود. این موضوع با توجه به تست های سرعت شارژ گلکسی اس 9 پلاس لزوما تایید یا تکذیب نمی شود اما به هر حال ادعایی است که وجود دارد و می توانید پاسخ وی به توییت ما را هم ببینید.

گلکسی نوت 9 اما گویا با تمام توان از قدرت شارژر 15 واتی استفاده خواهد کرد و سریع تر از گلکسی اس 9 پلاس شارژ خواهد شد. البته اگر به یاد داشته باشید، سرعت شارژ باتری 3500 میلی آمپری  گلکسی اس 9 پلاس کندتر بوده و تا 37% در مدت 30 دقیقه شارژ می شد و حالا احتمالا گلکسی نوت 9 سریع تر شارژ شود، شاید 50% در 30 دقیقه و شاید خیر، همان میزان درصد برای باتری بزرگتر 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9.

نظر شما چیست؟ شاید واقعا وقت آن است که این فناوری شارژ سریع قدیمی سامسونگ که از گلکسی نوت ۴ با کاربران سامسونگ مانوس شده به روز شود!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

فناوری شارژ سریع سامسونگ خیلی قدیمیه تو سایت همسایه بررسی نوت ۹ رو خوندم سیستم خنک کننده ای ک میگفتن همش کشک بود تازه داغ تر از اس ۹ پلاس هم میشه باتری ۴۰۰۰ هزار ک میگفتن هم اون چیزی ک باید میشد هم نشد فقط یه مقدار اندک سرعت شارژ هم همچنان کمتر از رقبا
دوربین همچنان مثل اس ۹ در کل این قیمت و این وضع دلار ما اصلا نمی ارزه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)