حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به ماکت آیفون های ۲۰۱۸ و مقایسه آن ها با هم

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

اپل سالانه یک بار یک معرفی بزرگ برای آیفون ها دارد و شایعات آن همیشه از چندین ماه جلوتر دهان به دهان می چرخد و همیشه هیجان انگیز است، حتی اگر تکرار مکررات باشد. تقریباً همه می دانیم که آیفون های ۲۰۱۸ چه دستگاه‌های خواهند بود اما مرور شایعاتی که می‌دانیم هم می تواند از عطش انتظار کم کند. این بار در ویدئویی، ماکت آیفون‌های ۲۰۱۸ با یکدیگر مقایسه می‌شوند. هرچند این موضوع خنده‌دار به نظر می رسد اما به هر حال جدیدترین خبری است که درباره آیفون های ۲۰۱۸ منتشر شده و ما با هم آن را در ترنجی بررسی خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با هم آن را مرور کنیم.

 

همانطور که در این ویدیو می بینید، آیفون های 2018 در دو اندازه آشنا ارایه می شوند. آیفون 5.8 اینچی OLED که به صورت غیر رسمی با نام آیفون Xs شناخته می شود همان اندازه آیفون X را دارد و آیفون 6.5 اینچی OLED که با نام آیفون Xs پلاس می شناسیمش، به اندازه آیفون 8 پلاس (یا 7 پلاس یا 6 اس پلاس یا حتی 6 پلاس) خواهد بود اما خب به لطف کم شدن حاشیه نمایشگر، اندازه صفحه نمایشگر 1 اینچ افزایش پیدا کرده است (5.5 به 6.5 اینچی).

آیفون سوم که یک دستگاه نو از نظر دسته بندی و رده قیمتی خواهد بود را می توانیم پس از آیفون 5C و آیفون SE سومین نوع تلاش اپل برای ارایه آیفون ارزان قیمت دانست. ما حدس می زنیم آیفون جدید که با نام غیر رسمی آیفون 9 شناخته می شود، می تواند دستگاهی موفق و خوش فروش باشد، چون فاکتور بسیار مهم نمایشگر در آن افزایش اندازه پیدا کرده و جایی بین آیفون Xs و آیفون Xs پلاس قرار می گیرد.

نمایشگر 6.1 اینچی که از نوع LCD خواهد بود، با بریدگی نمایشگر عرضه می شود و ابعاد کلی دستگاه کاملا بین دو آیفون پرچمدار OLED خواهد بود. این آیفون علاوه بر استفاده از پنل LCD به جای OLED، برای کاهش هزینه برخلاف دوربین دوگانه آن ها، از دوربین تکی استفاده می کند.

نظر شما درباره آیفون های 2018 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

امیدوارم XS plus یه برتری قابل توجهی نسبت به XS داشته باشه وگرنه صفحه نمایش بزرگ‌تر برتری خاصی به شمار نمیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)