حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل پلی به کاربرانی که Fortnite را جستجو می کنند هشدار می دهد این بازی در این فروشگاه قرار ندارد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | بازی

در ترنجی خواندیم که  Epic Games به دلیل 30٪ سهم گوگل از پرداخت درون برنامه ای برنامه و بازی های قرار گرفته روی گوگل پلی (Google Play) به صورت کلی تصمیم ندارد بازی محبوب خود را روی این فروشگاه نرم افزاری ارایه کند و در نوع خود این اولین تصمیم است! حالا گوگل پلی به کاربرانی که Fortnite را جستجو می کنند هشدار می دهد این بازی در این فروشگاه قرار ندارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

می دانیم که برنامه های اسپم زیادی روی گوگل پلی و حتی اپ استور قرار دارد که سعی دارند با عنوان مشابه با برنامه و بازی های محبوب، خود را به کاربر ارایه یا به عبارت خودمانی تر، “قالب” کنند! این برنامه ها با غیبت یک عنوان برای یکی از پلتفرم ها بیشتر اوج می گیرند و تا پیش از این اگر Fortnite را در گوگل پلی جستجو می کردید، چندین عنوان برای آن نشان داده می شد.

حالا اما وقتی بازی Fortnite برای اندروید را در گوگل پلی جستجو می کنید، با تصویر اصلی مطلب مواجه می شود که نکته آن اشاره مستقیم گوگل به عدم حضور بازی Fortnite روی گوگل پلی است. هر چند که فرآیند نصب Fornite اندروید از وب سایت Epic Games آنقدرها دشوار نیست اما برای عموم کاربران اذیت کننده است. دلیل این است که به جای تپ کردن ساده روی گزینه نصب در گوگل پلی، شما چند دانلود خواهید داشت، چند دسترسی ارایه می کنید و در نهایت باید به یاد داشته باشید که آن دسترسی را لغو کنید. این تجربه کاربری دلچسبی نیست.

به هر حال گوگل هم سعی دارد تا کاربران از دانلود برنامه و بازی های اسپم دور نگاه دارد. برنامه و بازی هایی که طبق قانون نمی توان از انتشار آن ها جلوگیری کرد اما بد نیست که تذکر مشخصی به کاربر داد تا دچار اشتباه نشود.

ما در ترنجی آموزش دانلود و نصب بازی Fortnite برای اندروید را برای شما ارایه کرده ایم و با توجه به اینکه دانلود بازی Fortnite برای اندروید دیگر در انحصار موبایل های سامسونگ نیست، اگر شما کاربر اندروید هستید، می توانید در نهایت آن را نصب کنید و ببینید این همه سر و صدا برای چیست!؟

نظر شما چیست؟ این راه حل در نهایت به نفع Epic Games خواهد بود یا در نهایت آن ها دوباره به گوگل پلی باز می گردند؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Danialll

سلام آقای عطایی , خسته نباشید ,ببخشید فورتنایت روی آیفون با ۶۰ فریم اجرا میشه?

Danialll

ممنون , چون تو اندروید ۳۰ fps هست.

Saeed393

چی شد پس اونهمه تبلیغات که تا چهارماه فورتنایت در انحصار سامسونگه

Saeed393

من از xda نصب کردم دیتاشم با خود موبایل دانلود کرد یک گیگ، قبلا روی ps4. و pc هم اکانت داشتم ولی برا اندروید میگه باید صبر کنی ایمیل دعوت نامه برات بیاد کسی میدونه قضیه چیه چقدر طول میکشه

Danialll

سلام اگه گلکسی اس ۷ به بعد دارید میتونید نصب کنید ,حجم دیتا هم ۱.۸ گیگ هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)