حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Fortnite برای اندروید اختصاصا با گلکسی نوت 9 ارایه می شود و تا 4 ماه در انحصار گلکسی های سامسونگ است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

انحصار موضوعی است که هیچکس از آن استقبال نمی کند اما اگر در سمتی از ماجرا باشید که به نفع شماست، شاید بتوان از آن کمتر رنج برد. بازی های متفاوتی روز به روز با ایده های نو و استفاده از زیرساخت های جدید ارایه می شوند. بازی Fortnite را نمی توانید ندیده باشید، همه جا هست و این بار می خواهد ورودش به اندروید را با شکوه تر و پرسروصداتر کند! امروز در شایعه ای می شنویم که بازی Fortnite برای اندروید اختصاصا با گلکسی نوت 9 ارایه می شود و تا 4 ماه در انحصار گلکسی های سامسونگ است! این برای من شوکه کنند بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ببینید، Fortnite یک بازی چند پلتفرمه است که شما می توانید روی دسکتاپ، کنسول یا موبایل به صورت آنلاین بازی کنید و فرقی نمی کند شما روی چه دستگاهی هستید، همه با هم در میدان نبرد برای اول شدن می جنگید! جذاب است و چه توصیه بکنم، چه توصیه نکنم آن را تجربه خواهید کرد اما صحبت فعلی ما درباره آن نیست. یکی از بزرگترین پلفترم هایی که می تواند حسابی برای Epic Games (استودیویی توسعه دهنده بازی) پول ساز باشد، اندورید است! درباره پول صحبت شد و به خاطر داشته باشید که در ادامه نکته مهمی را درباره آن بگوییم اما ابتدا به انحصار می پردازیم.

بازی Fortnite برای اندروید اختصاصا با گلکسی نوت 9 ارایه می شود

این عبارت کاملا منطقی است و برای هر دو سمت ماجرا می تواند مفید باشد. بازی محبوب Epic Games در یک اکوسیستم متفاوت (اما دارای همپوشانی) بیشتر دیده می شود و گلکسی نوت 9 نیز می شود دستگاه رویایی طرفداران Fortnite که به هر دلیل به سمت آیفون و iOS نرفته اند. اما مشکل اصلی جای دیگری است:

بازی Fortnite تا 4 ماه در انحصار گلکسی های سامسونگ است

4 ماه بله! بله، 4 ماه! گفته می شود بازی Fortnite برای اندروید یا به عبارت بهتر موبایل های اندرویدی غیر سامسونگی تا ماه دسامبر یعنی چهار ماه دیگر (اواخر پاییز) عرضه نمی شود. پاسخ این که چه گلکسی هایی توانایی اجرای Fortnite را دارند احتمالا به پرچمداران این شرکت خلاصه می شود اما این انحصار برای دیگر موبایل های اندرویدی شایسته واقعا می تواند ناراحت کننده باشد! بیرون را ببینید، نیمه دوم سال برای اکوسیستم اندروید به معنی فبلت های پرچمدار است. همین حالا فبلت های میان رده و پرچمدار قابل تاملی همچون می مکس 3 یا آنر نوت 10 وجود دارند که خریداران آن ها قطعا طرفدار بازی هستند اما چرا انحصار؟ قطعا این موضوع برای موبایل های سامسونگ می تواند برتری خوبی باشد اما فکر می کنید چند کاربر به دلیل انحصار یک بازی بخواهند موبایل خود را تعویض کنند؟!

بازی Fortnite غیر قابل دانلود از Google Play خواهد بود

درباره پول صحبت کردیم درست است؟ بله، بد نیست بدانید گوگل 30٪ پرداخت درون برنامه ای تمام برنامه و بازی های قرار گرفته روی گوگل پلی را از آن خود می کند. توجه داشته باشید بازی های رایگان و نیازمند زیرساخت فوق العاده قوی مانند Fortnite کاملا چشم به پرداخت درون برنامه دوخته اند که در آن پول خوبی هم وجود دارد اما Epic Games با قدرتی که به لطف Fortnite پیدا کرده می خواهد این تابو را بشکند و بازی خود را روی گوگل پلی عرضه نمی کند تا 30٪ از آن را به گوگل ندهد! هر چند تبلیغات و موجود بودن روی گوگل پلی در نهایت به نفع Epic Games هم هست اما این تلنگر خوبی برای گوگل است.

گفته می شود برای دانلود Fortnite روی اندروید باید به وب سایت Epic Games مراجعه کنید و نصب کننده را از وب سایت آن ها به صورت مستقیم دانلود کنید! مطمئنم که این موضوع سبب ریزش برخی از کاربران یا سردرگمی عموم می شود اما به هر حال، این تصمیم جسورانه ای است!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد اگر در حال حاضر تصمیم به خرید گلکسی نوت 9 دارید از این خبر خوشحال هستید!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed393

بنظرم سامسونگ داره الکی تبلیغات میکنه هیچ انحصاری وجود نداره اگرم داشته باشه دوستان دو روز نشده پورتش میکنن و راحت از xda دانلودش میکنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)