حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی فورتنایت (Fortntie) اندروید حالا برای همه دستگاه های سازگار در دسترس است

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی

بازی فورتنایت برای حاشیه های زیادی داشت. ابتدا که بازی Fortnite برای اندروید اختصاصا با گلکسی نوت 9 ارایه شد و پس از آن خواندیم که دانلود بازی Fortnite برای اندروید دیگر در انحصار موبایل های سامسونگ نیست. البته با تمام این ها نحوه نصب بازی فورتنایت اندروید به دلیل مشکل Epic Games با گوگل و قرار ندادن این بازی محبوب روی Play Store خیلی دبچسب نیست اما بالاخره خیلی ها دوست دارند این بازی شوتر آنلاین رایگان هیجان انگیز را روی موبایل خود تجربه کنند. امشب خبر می رسد که بازی فورتنایت (Fortntie) اندروید حالا برای همه دستگاه های سازگار در دسترس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

شاید بهتر باشد پیش از اینکه صحبتی داشته باشیم، ابتدا لیست موبایل های اندرویدی برای بازی Fortnite را مرور کنید و ببینید آیا موبایل اندرویدی شما در این لیست وجود دارد؟ اگر موبایل شما در لیست مذکور وجود داشت، همین حالا می توانید با مطالعه مطلب زیر، بدون نیاز به دعوتنامه از سوی شخصی، بازی فورتنایت اندروید را روی موبایل سازگار خود نصب کنید:

آموزش دانلود بازی Fortnite برای اندروید

هر چند بازی Fortnite یکی از بهترین بازی های سبک بتل رویال روی موبایل است اما وقتی بحث مقایسه پیش می آید شخصا PUBG را بیشتر می پسندم و این کاملا سلیقه ای است، شاید شما از فورتنایت بیشتر خوشتان بیاید و شاید PUBG را بپسندید. گستره سازگاری PUBG با موبایل های اندرویدی وسیع تر از Fortnite است و حتی موبایل های میان رده اندرویدی نیز از آن پشتیبانی می کنند.

شما بازی Fortnite را تجربه کرده اید؟ روی چه پلتفرمی؟ علاقه به سبک بتل رویال دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)