حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دانلود بازی Fortnite برای اندروید دیگر در انحصار موبایل های سامسونگ نیست

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | بازی

از شایعات انحصار بازی Fortnite برای اندروید روی موبایل های سامسونگ بین 1 تا 4 ماه فقط یک خاطره باقی مانده است و این انحصار تنها چند روز بود! در حقیقت ما نیز با خود فکر می کردیم اگر مدت طولانی قرار باشد که بازی محبوب Fortnite در انحصار موبایل های سامسونگ باقی بماند، متضرر اصلی Epic Games است چون به هر حال برای کی بازی کسی موبایل جدید نمی خرید یا موبایل خود را تعویض نمی کند! حالا و تنها سه روز پس از معرفی رسمی گلکسی نوت 9 خبر می رسد که دانلود بازی Fortnite برای اندروید دیگر در انحصار موبایل های سامسونگ نیست. در حقیقت حالا فقط همان 150 دلار اعتبار درون بازی برای پیش خرید کننده های آن ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دو روز پیش بود که در ترنجی آموزش دانلود و نصب بازی Fortnite برای اندروید روی گلکسی اس 9 را خواندیم. خب این آموزش برای همه موبایل های اندرویدی هم صادق است فقط با این تفاوت که وقتی وارد سایت Epic Games می شوید دیگر گزینه ای به نام سامسونگ وجود ندارد و باید مستقیما از سایت Epic Games دانلود کنید.

موضوعی وجود دارد و اگر ترنجی را دنبال کنید حتما در جریان آن هستید این است که Epic Games به دلیل 30٪ سهم گوگل از پرداخت درون برنامه ای برنامه و بازی های قرار گرفته روی گوگل پلی (Google Play) به صورت کلی تصمیم ندارد بازی محبوب خود را روی این فروشگاه نرم افزاری ارایه کند و در نوع خود این اولین تصمیم است! این می تواند مسبب مشکلات امنیتی هم شود و بهتر است پس از نصب کامل، دسترسی های غیر لازم را از نصب کننده بازی بگیرید یا به کل آن را پاک کنید.

البته هر چند که انحصار بازی فورتنایت برای اندروید از موبایل های سامسونگ برداشته شده و شما می توانید فایل نصب کننده Fortnite را دانلود کنید اما به علت قرار داشتن بازی در فاز آزمایشی، هنوز پروسه نصب به صورت کامل انجام نمی شود و شما باید منتظر باشید.

در پایان بد نیست اشاره کنم که نمی دانم چرا اینقدر هیجان روی Fortnite زیاد است. بدون شک گروه بازاریابی آن ها سروصدای زیادی در رسانه ها کرده اند اما اگر علاقه مند به شوتر آنلاین هستید بد نیست که PUBG (پابجی) را نیز امتحان کنید که سبک بازی آن واقعی تر است و همانطور که در ترنجی خواندیم بازی PUBG Lite برای موبایل های میان رده اندرویدی عرضه شده است.

نظر شما چیست؟ به Fortnite علاقه مندید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amin.light33

والا من حدود س ه ساعت بعد از اومدن نسخه اصلی روی گوشی غیر اندرویدی نصبش کردم بدون مشکل

Amin.light33

خیلی راحت، نسخه پورت شده ش حدود دو ساعت بعد از ریلیز اصلی اومد تو اکس دی ای، منم فایل ای پی کی رو دانلود کردم، خودش شروع کرد به دانلود کانتنت های مورد نیازش ، حتی با اکانت فوزتنایت روی کامپیوتر م تونستم وارد بازی بشم

Saeed393

چرا حرف الکی میزنی، منم نصب کردم رو سونی z5p میگه باید منتظر دعوتنامه باشی تا اجرا بشه به اکانت پلی استیشنمم لینکش کردم نشد

REZA

من بازی نکردم ولی چنتا ویدیو ازش دیدم زیاد جالب نبود همون پابجی خیلی قشنگ تره

Peiman

کسایی که بازی کردن آیا ارزش داره دانلود کنیم این بازی رو یا نه؟

Amin.light33

والا من یکمی بازی کردم، بنظرم رو گوشی این سبک بازی ها حال نمیده بازی کردنشون، ولی اگه خیلی دوست داری پابجی بنظرم بهتر هست

pedram_01

به نظرم پابجی خیلی بهتره من زیاد با فورت نایت حال نکردم

Amirhhj

من گوشیم تگ لیسته ولی میزنه ناسازگار دعوت هم شدم اینستالر هم نصب کردم
Mate 10 lite

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)