حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آموزش دانلود بازی Fortnite برای اندروید روی گلکسی اس 9

گویا شایعات صحیح بودند و Epic Games با همکاری سامسونگ قرار است بازی Fortnite برای اندروید را ابتدا روی پرچمدارهای سامسونگ ارایه کند. این بازی همین حالا برای دانلود روی پرچمدارهای سامسونگ آماده است و آموزش دانلود بازی Fortnite برای اندروید روی گلکسی اس 9، گلکسی اس 8، گلکسی اس 7، گلکسی تب اس 3 یا گلکسی تب اس 4 را در ادامه با هم خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید!

حتما می دانید که Epic Games به دلیل 30٪ سهم گوگل از پرداخت درون برنامه ای برنامه و بازی های قرار گرفته روی گوگل پلی (Google Play) به صورت کلی تصمیم ندارد بازی محبوب خود را روی این فروشگاه نرم افزاری ارایه کند و در نوع خود این اولین تصمیم است! به همین دلیل نمی توانیم بگوییم نصب Fortnite برای اندروید روی گلکسی اس 9 یا دیگر پرچمدارهای اخیر سامسونگ به سادگی آب خوردن است اما خیلی هم سخت نیست، کافی است موارد زیر را دنبال کنید:

آموزش دانلود و نصب بازی Fortnite برای اندروید روی گلکسی اس 9

1- به لینک زیر بروید:

دانلود Fortnite برای اندروید

2- از دو گزینه نمایش داده شده بهتر از Epic Games را انتخاب کنید چون گزینه “سامسونگ” تحت تاثیر تحریم ها قابل دانلود برای ایران نیست!

3- پس از دانلود فایل نصب کننده Fortnite، آن را نصب کنید. اینجا دو مرحله برای دانلود وجود دارد. مرحله اول دانلود فایل اصلی Fortnite و مرحله دوم دانلود فایل دیتا آن. برای تاییدیه اول دسترسی حافظه را باید به نرم افزار بدهید و در تاییده دوم دسترسی نصب برنامه توسط نرم افزار نصب کننده Fortnite! مرحله اول خیلی سریع دانلود شده اما مرحله دوم 1.04 گیگابایت دیتا را باید دانلود!

4- تمام! بازی کنید!

به محض نصب کامل و تکمیل تجربه کاربری از بازی فورتنایت برای اندروید، با شما در ترنجی درباره آن به صحبت خواهیم نشست! همانطور که گفتیم بازی Fortnite برای اندروید فعلا در انحصار دستگاه های زیر از سامسونگ است:

گلکسی نوت 9
گلکسی اس 9 و اس 9+
گلکسی نوت 8

گلکسی اس 8 و اس 8+
گلکسی اس 7 و اس7 اج
گلکسی تب اس 3
گلکسی تب اس 4

آپدیت : لیست موبایل های اندرویدی برای بازی Fortnite

اگر موفق به نصب Fortnite برای اندروید شدید، تجربه خود را با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بازی فورتنایت ۲ به معنای واقعی کلمه آشغاله.
از ابتدا که ف شکن میخواد. چه وقتی میخوای از فروشگاه سامسونگ دانلودش کنی، چه وقتی که میخوای از خود اپیک گیم دانلود کنی. به سختی از خود اپیک گیم دانلودش کردم. فایل نصب بازی اومد روی گوشی. بعدش فایل نصب بازی رو زدم تا بتونه فایل خود بازی رو نصب کنه روی گوشی. همچنان ف شکن میخواست و حدود ۱۷۰ مگابایت دانلود کرد. انقدر سرورهاش بد و ضعیفه که اولا سرعت دانلودش خیلی بده و در ثانی اگر فقط یک لحظه ف شکن قطع بشن، سریعا پیغام خطا میده. وقتی ف شکن رو وصل میکنی، دوباره میره از اول. با سه مدل ف شکن پولی و غیرپولی تست کردم. نهایتا با کلی بدبختی این ۱۷۰ مگابایت دانلود شد. نزدیک ۱۰ بار قطع شد و رفت از اول. یعنی اگر روی ۹۹٪ هم یک‌ لحظه قطع بشه، میره اول. تازه این قسمت خوب ماجرا بود. بعد از نصب فایل اجرای بازی، ازت میخواد که ۱.۸۸ گیگابایت دانلود کنه. اینجا هم همچنان ف شکن میخواد. اگر در کل زمان دانلود این ۱.۸۸ گیگابایت، فقط یک لحظه ف شکن قطع بشه، دوباره میره از اول! باید موقع دانلود دیتا هم همچنان روی صفحه باشه این بازی، اگر یک لحظه دکمه پاور گوشی رو بزنی یا بخوای با اپلیکیشن دیگری کار کنی یا حتی تلفنت زنگ بخوره، همه عملیات دانلود صفر میشه.

راستش منم اعصابش رو ندارم که بخوام ۱.۸۸ گیگابایت رو با ف شکن دانلود کنم و اگر روی ۹۹٪ قطع شد، دوباره از صفر شروع کنم.

من قبلا بازی های دیگری هم نصب کردم. اونها اینجوری نبودن. زمانی که نت قطع میشد، دوباره از اونجایی که قطع شده بود، شروع میکرد به ادامه دانلود. وقتی یک بازی از اول اینقدر آشغال شروع میکنه به دانلود دیتا، معلومه مابقیش چه کوفتیه!

گرافیکش هم اصلا چیز مالی نیست. در حد پلی استیشن یک هست به نظرم. این بحث بازی انحصاری برای سامسونگ هم همش تبلیغات بود. سایت همسایه نوشته که این بازی فقط ۳ روز در انحصار سامسونگ هست، نه ۳۰ روز. یعنی تا چند روز دیگه بقیه هم میتونن نسخه عمومیش رو دانلود و نصب کنن.

من که از خیرش گذشتم. فایده نداره…

Jamalkhodadoost

سلام اقای عطایی لطفا اموزش بازی ام رو بزارید اصلا نمیدونم‌ چی به چیه

Amirhhj

آقا گوشی من mate 10 lite هست توی خود سایت هم هست دعوت نامه هم اومد اینستالر نصب کردم ولی زده گوشی شما ساپورت نمیشه درحالی که داخل همون صفحه اسم گوشی منو نوشته که ساپورت میشه باید چکار کنم به خود اپیک هم ایمیل زدم اما فقط یه ایمیل مشخص میفرستن

Amirhhj

الان جوابم دادن و گفتن تا دو سه روز آینده درست میشه چون یه مدت کوتاهی دست سامسونگ میمونه و فقط با گوشی های سامسونگ اجرا میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)