حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین سه گانه گلکسی اس 10 پلاس سه اپتیک متفاوت عریض، عادی و تله دارد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

ما پیش از این می دانیم که دوربین سوم گلکسی اس ۱۰ پلاس زاویه دید عریض است. در حقیقت ابتدا دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم که شاید گلکسی اس 10 با دوربین سه گانه عرضه شود. حالا اطلاعات کمی دقیق تر درباره آن لو رفته و به ما می گوید دوربین سه گانه گلکسی اس 10 پلاس سه اپتیک متفاوت عریض، عادی و تله دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گفته می شود سامسونگ برای نسل دهم خانواده گلکسی اس (Galaxy S) می خواهد دوربین سه گانه را استفاده کند. در حقیقت باید پذیرفت که سامسونگ و اپل حالا تقریبا یک نسل عقب تر از هوآوی در به روزکردن دوربین پرچمدارهای خود است. سامسونگ اما از نظر فنی یک راهبرد جذاب تر نسبت به دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو دارد.

گفته می شود دوربین سه گانه گلکسی اس 10 پلاس (Galaxy S10 Plus) به صورت یک 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی، یک 13 مگاپیکسلی برای دوربین تله و یک 12 مگاپیکسلی زاویه دید باز خواهد بود. در حقیقت ما در دوربین اصلی بالاخره و دوباره شاهد افزایش رزلوشن دوربین هستیم. دوربین تله مشخص نیست که چقدر زوم اپتیکال دارد و چند میلی متری است اما شاید سامسونگ به همان 2 برابر اکتفا کند. دوربین زاویه دید عریض نیز که گفته می شود که زاویه دید 123 درجه ای دارد اما در شایعه قبلی عنوان شده بود که 16 مگاپیکسلی است.

چند ساعت پیش بود که در ترنجی خواندیم یکی از اعضای خانواده گلکسی A 2019 با دوربین سه گانه دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی ارایه می شود. به نظر می رسد که سامسونگ کاملا می خواهد نظر کاربر را در محصولات خود ارضا کند و نخواهد کاربر بیشتری به سمت هوآوی برود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سه اپتیک متفاوت برای دوربین سه گانه بهتر است یا یک دوربین سیاه و سفید در این بین؟ پاسخ من شماره یک است!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

دوستان لطفا این ویدئو رو ببینید

مثل اینکه دوربین نوت 9 واقعا از نظر hdr و کنترل اکسپوژر چه در روز چه در شب عالی شده
https://www.youtube.com/watch?v=NN35PYY9-bg

mostafa3

هنوز هفت ماه مانده تا معرفی s10 !!!! بعضی از وب سایت های بیکار اومدن شایعه میسازن منظورم ترنجی نیستا
تا اسفند بالای ۲ میلیون شایعه فقط مخصوص s10میاد توی فضای مجازی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)