حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی PUBG Lite برای موبایل های میان رده اندرویدی عرضه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی

اگر اهل بازی شوتر آنلاین باشید قطعا باید PUBG و Fortnite را بشناسید. بازی PUBG (مخفف Playerunknown’s Battlegrounds) پیش از Fortnite روی موبایل های iOS و اندرویدی در دسترس است و این در حالی است که Fortnite برای اندروید به تازگی یعنی دیشب و آن هم فقط برای موبایل های پرچمدار اخیر سامسونگ در دسترس است. به این صورت Fortnite خیلی عظیمی از کاربران اندروید را فعلا نمی تواند جذب کند. در همین حین بازی PUBG Lite برای موبایل های میان رده اندرویدی عرضه شد تا گستره خود را برا علاقه مندان به پابچی که موبایل پرچمدار ندارند، افزایش دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به بازی PUBG Lite برای موبایل داشته باشیم.

جالب است که یکی از توسعه دهنده های PUBG شرکت چینی Tencent Games است و نسخه لایت بازی پر هیجان و جذاب خود را روی گوگل پلی عرضه کرده اند. شما می توانید بازی پابجی لایت برای اندورید را از لینک زیر دانلود کنید:

دانلود بازی PUBG Lite برای موبایل های اندرویدی از گوگل پلی

بازی PUBG Lite

بازی PUBG Lite

اما آیا این “لایت” شدن بازی پابجی بدون هزینه است؟ قطعا خیر! اولین موضوعی که باید بدانید است که در PUBG Lite اندروید تجربه بازی کاملا شبیه به همان نسخه عادی است اما تغییرات در تعداد نفرات درون سرور و اندازه نقشه خود را نشان می دهد. در PUBG Lite نهایتا 40 نفر روی سرور قرار می گیرند (در مقایسه با 100 نفر در نسخه اصلی) و نقشه مقداری کوچتر خواهد بود تا موبایل های اندرویدی با قدرت پردازش کمتر نیز بتوانند PUBG Lite را بازی کنند.

حجم بازی PUBG Lite در گوگل پلی تنها 30 مگابایت است (نسخه کامل 36 مگابایت که با دیتا برابر 1.5 گیگابایت خواهد بود) اما به دلیل نصب نشدن آن روی موبایل من، نمی توانم درباره حجم دیتا آن صحبت کنم.

اهل PUBG هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

روی گوشی منم نصب نشد،نمیدونم چرا ،گفتم اگه همونه که دیگه لایت و نصب کنم الکی به گوشی فشار نیارم!
من نسخه کاملش و نصب کردم روی ام٨ گرافیکش و گذاشتم روی کم رویu11 هم روی کم گذاشتم ،بازهم اختلاف میشد دید ،خیلی چیزا رو یجئر دیگه نشون میداد و گاهی هم لگ داشت چن روز دیگه نسخه لایتش و نصب مبکنم روش ببینم چجور میشه

REZA

بله رویو11 رو گرافیک اخرشم مشکلی مدارم منظورم ام٨ بود.گاهی بازی میکنم خوبه،از نظر گرافیکی بازی خیلی خوبیه.
اگه خودتون با یه گوشی جدید و قدیمی تست کنید متوجه تفاوت تپی جزیات میشید حتی اگه تنظیمات گرافیک یکی باشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)