حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ (Galaxy Watch) رسما معرفی شد

درباره گلکسی واچ (Galaxy Watch) شایعاتی چند در ترنجی خوانده بودیم. اگر به یاد داشته باشید پنج سال پیش همزمان با گلکسی نوت 3 اولین ساعت های هوشمند سامسونگ معرفی شدند. حالا و همزمان با معرفی گلکسی نوت 9 شاهد معرفی و برندسازی دوباره با نام گلکسی واچ (Galaxy Watch) به جای گیر اس 4 (Gear S4) هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی واچ

گلکسی واچ

همانطور که پیش از این خوانده بودیم، گلکسی واچ با نمایشگر بزرگتر ارایه خواهد شد که یک نمایشگر دایره ای و از نوع Super AMOLED بوده و با شیشه گوریلا گلس DX+ محافظت می شود. مقاومت گلکسی واچ (Galaxy Watch) در برابر آب، مناسب برای شنا توصیف می شود. همچنین ویژگی اتصال به شبکه مخابراتی نسل چهار (LTE) و شارژ بی سیم همانند نسل های قبلی در آن وجود دارد.

مقاومت گلکسی واچ (Galaxy Watch) در برابر آب، مناسب برای شنا توصیف می شود

درباره سیستم عامل گلکسی واچ صحبت ویژه ای نشد و ما این را به عنوان وجود تایزن در روح این ساعت تلقی می کنیم. جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ متمرکز بر سلامتی است و مدام ضربان قلب شما را بررسی می کند تا در صورت بروز اتفاقی مشکوک، به شما هشدار دهد. همچنین عمر باتری گلکسی واچ “چند روز” عنوان شده که خبر از عمر باتری بهتر می دهد.

از نظر طراحی ظاهر حاشیه چرخنده دور نمایشگر کمتر در مرکز توجه بوده و بیشتر شبیه به گیر اس های کلاسیک است. نظر شما درباره گلکسی واچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ظاهرا که عالیه. باید دید واقعا چند روز دوام‌ میاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)