حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی خانواده گلکسی اس 10 (Galaxy S10)

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، کانسپت

تقریبا می دانیم که خانواده گلکسی اس ۱۰ دارای ۳ عضو خواهد بود که تا حدودی مشخصات و نگاه سامسونگ برای آن ها را می دانیم. امروز  طرح مفهومی خانواده گلکسی اس 10 (Galaxy S10) منتشر شده که تماشای آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در ویدیو بالا هم می بینید، انتظار داریم گلکسی اس ۱۰ پلاس با یک دوربین اصلی سه گانه و دوربین سلفی دوگانه عرضه شود. گلکسی اس ۱۰ که مدل میانه این خانواده است اما مشخصا پرچمدار خواهد بود با دوربین دوگانه برای دوربین اصلی ارایه خواهد شد که البته در این رندر طرح مفهومی به وضوح ابعاد قاب دوربین خیلی بزرگ است.

در این طرح مفهومی تصور شده است که لبه پایین کاملا بدون حاشیه است اما لبه بالا مقداری حاشیه خواهد داشت که از بریدگی نمایشگر دوری شود. حسگر اثرانگشت نیز یکپارچه با همین نمایشگر در نظر گرفته شده است. این موضوع حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر به صورت رسمی توسط سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ تایید شده است.

گلکسی اس ۱۰ لایت یا شاید مینی نیز در این طرح با دوربین دوگانه عمودی در نظر گرفته شده که درباره آن تا کنون می دانیم احتمالا حسگر اثرانگشت روی قاب سمت راست آن قرار بگیرد.

در ادامه شما را به تماشای گالری تصاویر طرح مفهومی خانواده گلکسی اس ۱۰ دعوت می کنیم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید طراحی خانواده گلکسی اس ۱۰ به این صورت است؟

 

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MR.CAMPER

فک کنم نسبت نمایشگر به بدنه اش بیش از ۹۰ درصد باشه که عالیه ولی این حاشیه کم مشکلات خودشو داره
یکیش اسیب پذیر بودن در برابر افتادنه
منی ک گوشی زیاد از دستم میوفته این مدل گوشیا بدرد من نمیخورن ترجیح میدم گوشیم ی مقدار حاشیه داشته باشه تا اینک بعدا مجبور شم بیش از ۲ میلیون تومن هزینه تعویض ال سی دی بدم
ولی اگ سامسونگ از نمایشگر امولد نشکن تو اینجور گوشیا استفاده کنه مشکل حله حداقل میشه با گلس های ضد خش جلو خط افتادنش گرف ولی خب همینک نشکنه خودش کافیه

Naranj

اگر همین باشه که عالیه ولی حاشیه بالا فکر نکنم انقدر کم بشه مخصوصا بخاطر سنسور سه بعدی که بزرگ هست

کهکشان

خیره کنندس !
دوستان اینم ویژگی های جدید نوت 9 :

گلکسی نوت ۹ از یک باطری قوی، بلندگوهای استریو(سه‌بعدی)، دوربین پشتی دوگانه با قابلیت Dual Aperture(دیافراگم دوگانه)، حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی در مدل‌های variant و یک قلم S با قابلیت کنترل بلوتوثی بهره‌مند خواهد بود. قابلیت فیلم‌برداری سوپر اسلوموشن با ۹۶۰fps، یک حالت (DeX mode) برای تجربه حالت دسکتاپ‌مانند بدون استفاده از DeX Pad و نسخه جدیدی از تجربه کابری Samsung’s Experience ، در گلکسی نوت ۹ وجود دارند. این گوشی حتی نسخه اندروید بازی موبایلی Fortnite را نیز روی خود خواهد داشت. طبق یکی از خبرهایی که اوایل امروز لو رفته ، سامسونگ قصد دارد قلم S را به صورت جداگانه بفروشد تا کاربران بتوانند رنگی که می‌خواهند را انتخاب کنند. ضمناً، دوربین گوشی نیز از یک سری ترفندهای هوش مصنوعی بهره‌مند خواهد بود که به کاربر امکان گرفتن عکس‌های بهتر می‌دهند.

با تکیه بر بعضی شایعات پخش شده ممکن است گلکسی نوت ۹ تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را با قیمتی تقریباً برابر با قیمت گلکسی نوت ۸ ارائه دهد

دکتر رسول آریان

?

vahid

😉

vahid

😏Y

vahid

T

vahid

ای بابا

vahid

من تند مینویسم، چشم

vahid

چجوری تو منی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)