حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Fortnite با 150 دلار هدیه به گلکسی نوت 9 می آید

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، سامسونگ، شایعات

دیشب بود که در ترنجی خواندیم بازی Fortnite برای اندروید اختصاصا با گلکسی نوت 9 ارایه می شود و تا 4 ماه در انحصار گلکسی های سامسونگ است. امشب اما خبر می رسد که این ارایه حتی می تواند شیرین تر باشد چون بازی Fortnite با 150 دلار هدیه به گلکسی نوت 9 می آید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

در ترنجی خواندیم که بد نیست بدانید گوگل 30٪ پرداخت درون برنامه ای تمام برنامه و بازی های قرار گرفته روی گوگل پلی را از آن خود می کند. توجه داشته باشید بازی های رایگان و نیازمند زیرساخت فوق العاده قوی مانند Fortnite کاملا چشم به پرداخت درون برنامه دوخته اند که در آن پول خوبی هم وجود دارد اما Epic Games با قدرتی که به لطف Fortnite پیدا کرده می خواهد این تابو را بشکند و بازی خود را روی گوگل پلی عرضه نمی کند تا 30٪ از آن را به گوگل ندهد! هر چند تبلیغات و موجود بودن روی گوگل پلی در نهایت به نفع Epic Games هم هست اما این تلنگر خوبی برای گوگل است.

حالا به نظر می رسد Epic Games با همکاری سامسونگ قرار است علاوه بر عرضه اختصاصی همراه با گلکسی نوت 9، هدیه برابر 15,000 V-Bucks را هم ارایه کنند. این میزان پول درون بازی معادل 150 دلار است. به این ترتیب خریداران گلکسی نوت 9 می توانند بازی راحت تری را با Fortnite آغاز کنند!

بازی Fortnite گلکسی نوت 9

بازی Fortnite گلکسی نوت 9

البته باید توجه داشته باشید که این هدیه فقط برای افرادی خواهد بود که گلکسی نوت 9 را پیش خرید می کنند و برای خریدهای پس از آن ممکن نیست.

نظر شما چیست؟ این راهبرد سامسونگ راهبرد خوبی برای جلب توجه کاربرانی بیشتر به گلکسی نوت 9 و در مقابل راهکار خوبی برای گسترش نفوذ Fortnite است؟ قطعا پاسخ سوال دوم خیر است اما سوال اول را می توان با اما و اگر زیر و رو کرد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Komeil

میشه فروختش بنظرتون؟؟؟؟؟پولی ک تو بازی میدن بهمون؟؟؟؟

دکتر رسول آریان

در مورد بازی کلش که این اتفاق افتاده.
اما فکر نمیکنم که این بازی مثل کلش انقدر طرفدار داشته باشه که کسی بخواد بابتش پول بده.
اما خب آدم کم عقل زیاده، شاید بذاریش توی دیوار، یکی حاضر شد برای اکانتت، پولی بهت بده.

کهکشان

سامسونگ هیمشه سیاست های بازاریابی خوبی داشته و داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)