حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی های S Pen گلکسی نوت 9 از Firmware گلکسی تب اس 4 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تصور کنید وقتی برندهای چینی پیش از عرضه یک پایین رده خود حداقل 20 شایعه منتشر می کنند که با فیلتر و گلچین کردن مهم ترین آن ها توسط ما نهایتا شاید 10 خبر درباره آن ها بخوانید. حال تصور کنید یک پرچمدار جذاب از اپل یا سامسونگ بخواهد عرضه شود، پس قطعا انتظار شایعات زیادی را دارید و این ابتدای کار است! می دانیم گلکسی نوت 9 است و قلمش پس باید S Pen شایعات قابل توجهی بسازد! امشب می شنویم که ویژگی های S Pen گلکسی نوت 9 از Firmware گلکسی تب اس 4 لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دو هفته پیش در ترنجی خواندیم که قلم گلکسی نوت ۹ با بلوتوث می تواند در نقش شاتر از راه دور یا دکمه کنترل موسیقی عمل کند. پس از آن به صورت رسمی عنوان شد که قلم S Pen گلکسی نوت 9 ویژگی های مربوط به بازی دارد. یک هفته پیش بود وقتی که رندرهای گلکسی تب اس 4 و S Pen جدید آن در دو رنگ مشکی و سفید لو رفت، برای اولین بار نگاهی داشتیم به قلم جدید این تبلت که البته لزوما طراحی آن ربطی به گلکسی نوت 9 ندارد اما ویژگی های آن ها می تواند مشترک باشد.

حالا کاربرای XDA به Firmware گلکسی تب اس 4 دست پیدا کرده اند و با استخراج فایلی نصبی APK برنامه Air Command ویژگی های جالبی مربوط به قلم S Pen بلوتوث دار آن مشخص شده است. برای مثال می توانید با یک بار فشردن یا دوبار فشردن کلید دستورات خاصی را از راه دور (برد زیاد) به دستگاه بدهید. منظور از برد زیاد این است که این ویژگی را با تاچ شناور اشتباه نگیرید، این به وسیله بلوتوث انجام می شود.

باز کردن قفل دستگاه با S Pen

باز کردن قفل دستگاه با S Pen

مثلا شما می توانید زمانی که قلم S Pen خارج از موبایل باشد، قفل موبایل خود را از راه دور باز کنید. دو موضوع دیگر نیز در تصاویری دیده می شود که به صورت مشخص توضیحی برای آن داده نشده است. این تصاویر می تواند منظور ارتباط بی سیم و شارژ شدن را می تواند برساند:

شما فکر می کنید قلم S Pen بتواند آنقدر دلیل محکمی برای ارتقا به گلکسی نوت 9 باشد؟ چه کاربردهای دیگری را برای آن می توانید در نظر بگیرید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مشتاق هستم که ببینم سامسونگ چه خوابی رو برای S-Pen دیده ?

کهکشان

فقط قلم که نیست ! دلایل زیادی برای ارتقا به نوت ۹ وجود داره

ALiKiNG

اما میشه گفت مهم ترین اس پن هستش
چون در باقی موارد شاهد ی دستگاه مشابه اس9 با خلوص بالا هستیم

Marshal

اما به نظر من مهم ترین دلیل میتونه باتری باشه

chalton

سامسونگ روی نوت جدید یکی رو قلم یکی هم رو دوربین خوب کار کرده و چیز محشری میخواد بده بیرون نوت 9 رو بی صبرانه منتظر معرفیش هستیم تا غول جدید رو ببینیم، سری نوت های سامسونگ همیشه از زمان خودشون جلوتر بوده،ولی بازم میگم ده سالگی سری اس نزدیگه و گوشی انقلابی اس 10 و نوت 10 یه فوق ابر گوشی میشن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)