حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیشه های جدید کورنینگ که ظاهر و حسی به جز شیشه دارند!

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی

شیشه برای جنس بدنه موبایل ها هر چند که اعتماد به نفس پایینی می دهد اما دست شما را در تنوع بسیار باز می گذارد. از رنگ بندی بگیرید تا شکلی که باید داشته باشد و حتی ارایه موبایل هایی با شیشه قاب پشتی نسبتا شفاف مانند چیزی که در محصولات اچ تی سی دیده ایم. حالا کورنینگ در کنار معرفی رسمی گوریلا گلس 6، شیشه های جالبی را معرفی کرده که ظاهر و حسی به جز شیشه دارند! یعنی چه؟! در ادامه با ترنجی همراه باشید!

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

اکسپریا زد 5 را به یاد دارید؟ گلکسی اس 6 را چطور؟ این ها موبایل هایی با شیشه متفاوت و رنگ جدید بودند. اکسپریا زد 5 شیشه ای پرداخت شده ای را داشت که خیلی حس شیشه را به کاربر منتقل نمی کرد و حتی موردی بود که آن را آلومینیوم توصیف کرده بودند (!). گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج با رنگ های خاص طلایی، آبی و سبز ارایه شدند که برای زمان خود بسیار جذاب بودند.

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

کمی جلوتر می آییم، جایی که هوآوی رنگ های گرادیانت طور را معرفی کرد و اچ تی سی هم شیشه نیمه شفاف را برای اچ تی سی یو 12 پلاس ارایه کرد. این ها همه رنگ و بوی تازه ای به محصولات موبایل شیشه ای داد و برای مخاطب هم جذاب هستند.

حال چه می شد اگر شیشه احساس و ظاهر چوب را منتقل می کرد؟ نظرتان درباره پوست مار چیست؟ یا حتی مثلا سنگ مرمر! بله، به نظر می رسد که کورنینگ موفق شده با پردازش های خاص روی شیشه چنین مواردی را تولید که در تصاویر زیر می بینید:

شیشه هایی که که ظاهر و حسی به جز شیشه دارند

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

شیشه های جدید کورنینگ

به گفته Mashable که این شیشه ها را لمس کرده می گوید واقعا اصلا فکر نمی کنید شیشه را لمس می کنید! درباره نمونه های بالایی که به صورت تجاری هم هم اکنون در بازار هستند که صحبتی باقی نمی ماند اما درباره این نمونه های هیجان انگیز چوب یا سنگ مرمر هنوز مشخص نیست که چه برندی برای اولین بار از چنین ویژگی بهره خواهد برد!

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد موبایل های هوشمند رو به جذاب تر شدن می روند! اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

چقدر جالب

BeFair

واووو
پوست مار!؟!؟
فکر کنم اس 10 قطعا یکی از گوشی هایی باشه که با این شیشه ها بیاد

قشنگه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)