حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مکانسیم شارژ S Pen بلوتوث دار گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

مدت زیادی است که “غافلگیر” شدن را در محصولات برخی شرکت ها مثل سامسونگ خیلی کمتر دیده ایم. اینطور نیست که نبوده باشد، نه! مثلا شایعات گلکسی اس 8 با نمایشگر را به یاد دارید؟ همه می گفتند عمرا چنینی اتفاق نمی افتد. دیافراگم دوگانه گلکسی اس 9 (یا به عبارت صحیح تر گلکسی W2018) را چطور؟ در خانواده گلکسی نوت نیز اگر انفجار نوت 7 را به عنوان غافلگیری در نظر نگیریم (!) اسکنر عنبیه چشم یکی از غافلگیری ها بود. در گلکسی نوت 8 نیز دوربین دوگانه هر چند غافلگیرانه نبود اما حرکتی رو به جلو به شمار می رفت. حالا به نظر می رسد که گلکسی نوت 9 کاملا پیرامون قلم است، قلمی که سال هاست تفاوت انقلابی نداشته و حالا گفته می شود قرار است بلوتوث داشته باشد. بلوتوث یعنی نیاز به انرژی و انرژی یعنی باتری و باتری یعنی نیاز به شارژر! گفته می شود مکانسیم شارژ S Pen بلوتوث دار گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد و در ادامه می خواهیم به آن بپردازیم. با ترنجی همراه باشید.

مکانیسم شارژ شدن قلم گلکسی نوت 9

مکانیسم شارژ شدن قلم گلکسی نوت 9

همانطور که در توییت بالا از UniverseIce می بینید، گفته می شود طریقه شارژ شدن قلم S Pen گلکسی نوت 9 یک موضوع فوق العاده خواهد بود و ما غافلگیر خواهیم شد. اجازه بدهید درباره آن حدس بزنیم! ایرپادهای اپل را به یاد دارید؟ می دانید که درون کیس خود چطور شارژ می شوند؟ به صورت بی سیم و بدون پورت یا پین. خب نظر شما چیست که سامسونگ از شارژ بی سیم به شکل هوشمندانه تری بهره برده باشد؟

اینکه قلم گلکسی نوت 9 بخواهد شارژر بشود قطعا با پورت نیست و دو حالت پین (مثل Gear iConX) یا کاملا بی سیم مثل ایرپادهای اپل پیش می آید. ما حدس دوم را می زنیم و این می تواند بسیار جذاب باشد! نظر شما چیست؟ این راه غافلگیر کننده شارژ S Pen بلوتوث دار گلکسی نوت 9 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

قلم مصرف انچنانی باتری نداره.شاید یکهفته یکبار نیاز بشه

chalton

سری اس های سامسونگ بهترین گوشی ها هستن،سری نوت های سامسونگ گوشی هایی از آینده هستن،همیشه دو سال از گوشی های دیگه جلوتر هستن سری نوت های سامسونگ،واقعا غول دنیای تکنولوژی برازنده سامسونگ هست.

Naranj

واقعا تاچ نوت ها از اینده هستن

این دقیقا همون چیزی بود که چند وقت پیش عرض کردم و به احمد گفتم که شیوه شارژ شدن اپل پنسل خیلی مسخرس. اینکه قلم رو فرو میکنن به زیر آیپد تا شارژ بشه، هم زشته هم مسخره.

منم امیدوارم که نحوه شارژ شدن S-Pen کاملا مدرن و شیک باشه.

نگاه کنید که قلم اپل چجوری شارژ میشه:
http://uupload.ir/files/5g7o_1.jpeg

کاملا مضحک!

Pouya

a6 پلاس وارد بازار شد با قیمت نزدیک 3 تومن اونوقت اسنپ 450 داره :/

Amir Hossein

احتمال داره تو درگاه خود قلم بشه شارژش کرد.این بهترین مکانیزم واسه شارژ شدنشه

دکتر رسول آریان

دقیقا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)