حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی می مکس 3 رسما مشخص شد: 28 تیرماه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

شایعات متعددی درباره شیائومی می مکس 3 (Xiaomi Mi Max 3) شنیدیم و حالا وقت آن است که کمی اطلاعات رسمی به ما برسد! گفته می شود که تاریخ معرفی شیائومی می مکس 3 رسما مشخص شده و 28 تیرماه خواهد بود، درست یک روز بعد از معرفی هوآوی نوا ۳ (Nova 3) روز 27 تیر ماه! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی شیائومی می مکس 3

تاریخ معرفی شیائومی می مکس 3

همانطور که در دعوتنامه بالا می بینید، شیائومی می مکس 3 برای تاریخ 28 تیرماه مشخص شده و وعده نمایشگر بزرگ، باتری بزرگ را می دهد. البته این اولین داده رسمی از سمت شیائومی نیست بلکه پیش از آن نیز شاهد انتشار تصویری از جعبه شیائومی می مکس ۳ به صورت رسمی بوده ایم. تا کنون می دانیم که نمایشگر شیائومی می میکس 3 با رزولوشن FHD+ همراه خواهد شد که برای این ابعاد نمایشگر خیلی دلچسب نیست اما در جهت پایین نگاه داشتن قیمت این تنها راه حل است.

چیپست به کار گرفته شده در شیائومی می مکس ۳ اسنپدراگون ۶۳۶ می باشد. گفته می‌شود که شاید نسخه ویژه‌ای از شیائومی می مکس ۳ با چیپست قویتره اسنپدراگون ۷۱۰ هم ارائه شود. اگر به یاد داشته باشید پیش از این در ترنجی خواندیم که شیائومی می مکس ۳ احتمالاً با اسکنر عنبیه چشم و پشتیبانی از شارژ بی سیم ارائه شود. بعید نیست که این دو ویژگی قیمت تر با چیپست گران‌تر اسنپدراگون ۷۱۰ ارائه شوند و نسخه گرانترین از شیائومی می مکس ۳ به بازار عرضه شود.

از جمله دیگر مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس ۳ می توان به انتخاب های ۴-۶۴، ۳-۳۲ و حتی ۶-۱۲۸ برای حافظه رم و حافظه داخلی اشاره کرد که واقعاً خوب است. همه این مدل ها از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و البته سیستم عامل آنها اندروید ۸.۱ است. رابط کاربری جدید شیائومی به نام MIUI 10 روی آن قرار خواهد داشت.

همچنین ۲ هفته پیش بود که شیائومی می مکس ۳ پرو (Xiaomi mi Max 3 Pro) با باتری ۵۴۰۰ لو رفت. از جدیدترین شایعات پیرامون شیائومی می مکس 3 نیز می توان گفت که دو رنگ شیائومی می مکس ۳ (Mi Max 3) لو رفته و از قرار مشکی و طلایی است.

فاصله زیادی تا رونمایی رسمی نداریم، فقط یک هفته! نظر شما چیست؟ شیائومی می مکس 3 می تواند موفق تر از آنر نوت 10 باشد؟ تا کنون می دانیم هوآوی برای آنر نوت 10 چیپست پرچمدار کایرین 970 را در نظر دارد و این خود یک برتری است. علاوه بر آن حدس هایی وجود دارد که هوآوی نوا 3 (Huawei Nova 3) با حسگر تشخیص چهره 3 بعدی عرضه می شود!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

شدیدا دوس دارم بخرم اگه ابعادش زیاد بزرگ نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)