حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 3 احتمالا 23 مهرماه باشد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

بیش از دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی می میکس ۳ (Mi Mix 3) بدون حاشیه لبه پایین تاریخ ۲۴ شهریور معرفی می شود. مشخصا آن شایعه تا کنون تحقق پیدا نکرده و حالا بر اساس شایعه ای جدید به نظر می رسد تاریخ معرفی شیائومی می میکس 3 احتمالا 23 مهرماه باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 3

تاریخ معرفی شیائومی می میکس 3

همانطور که در پوستر لو رفته بالا از شیائومی می بینید، تاریخ 15 اکتبر برابر با 23 مهرماه یعنی دوشنبه دو هفته دیگر احتمالا شاهد رونمایی از شیائومی می میکس 3 باشیم. تا کنون درباره شیائومی می میکس 3 شایعات زیادی شنیده ایم که جدیدترین آن ها طراحی ای شبیه به اوپو فایند ایکس را به ما نشان می داد.

درباره بخش سخت افزاری همان مواردی که از یک پرچمدار 2018 انتظار داریم اینجا هم وجود دارد. چیپست اسنپدراگون 845، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر موارد قابل حدس است. چندی پیش نیز شیائومی می میکس 3 با شبکه 5G دیده شده بود که به نظر می رسد در نسخه ای خاصی از این دستگاه شیائومی، شاهد نسخه 5G باشیم.

شیائومی در حال حاضر Mi 8 و نسخه های پرو و اکسپلورر آن را به عنوان پرچمدار خود دارد و با ارایه می میکس 3 می تواند جان تازه ای به دسته پرچمدارهای خود بدهد. البته که ارایه شش ماهه پرچمدارها خیلی هیجان برای نسل بعدی باقی نمی گذارند اما معرفی دستگاهی در سری خاصی مانند می میکس، می تواند همیشه جذاب باشد. شما چطور فکر می کنید؟ منتظر شیائومی می میکس 3 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

اون حاشیه پایین را واقعا حذف کرده باشد بسیار عالی ست..اگر دلار هم تا اون موقع شده باشه چهار تومن که بخریمش دو میلیون دیگه شاهکاره??

علی شیخ زاده

حاشیه پایین کم شده اما کاملا حذف نشده
یه امکان دیگه هم هست ممکنه اسمش می میکس ۳ نباشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)