حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو رنگ شیائومی می مکس ۳ (Mi Max 3) لو رفت: مشکی و طلایی

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) هنوز تاریخ معرفی رسما ندارد اما کاملا لو رفته و به لو رفتن ادامه می دهد. امشب دو رنگ شیائومی می مکس ۳ (Mi Max 3) لو رفته که مشکی و طلایی هستند و در ادامه علاوه بر نگاهی به آن ها، روی برگه خلاصه مشخصات چسبیده شده روی نمایشگر هم مروری خواهیم داشت. با ترنجی همراه باشید

این دو ویدیوی کمتر از ۵ ثانیه ای نگاهی کوتاه به شیائوم می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) طلایی و مشکی را شاهد هستیم. رنگ مشکی کاملا مشکی و آلومینیوم قاب پشتی آن مشکی مات است و نه خاکستری (که اگر مثلا آیفون ها دوباره روزی آلومینیوم خاکستری شوند، همه دوباره آلومینیوم خاکستری می شوند!) است. رنگ طلایی با قاب پشتی طلایی اما پنل نمایشگر سفید ارایه می شود.

در بخش مشخصات سخت افزاری شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) شاهد تایید باتری 5500 میلی آمپری، نمایشگر 6.9 اینچی FHD+ و دوربین دوگانه 5+12 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی هستیم. این ها همان مواردی است که قبلا درباره فبلت ارزان قیمت میان رده شیائومی می دانستیم. اگر به یاد داشته باشید می دانیم که احتمالا شیائومی می مکس ۳ (Xiaomi Mi Max 3) دارای یک نسخه پرو (Pro) هم باشد که با چیپستی قوی تر ارایه شود.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای فبلت میان رده خوش قیمت شیائومی خوب است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

چرا مثل آدم معرفی نمیکنن 🙁

علی شیخ زاده

چه طراحی دوربین مسخره ای نا امیدم کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)