حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دو نسخه از گلکسی اس ۱۰ با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و نسخه سوم با حسگر اثرانگشت کنار قاب عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قطعا این شایعه بزرگی برای سامسونگ، گلکسی ۱۰ و طرفداران آن هاست. تا کنون تقریباً می دانیم که حتماً خانواده گلکسی اس ۱۰ دارای ۳ عضو خواهد بود. آنچه که تاکنون می دانیم این است که نسخه ویژه خانواده گلکسی اس ۱۰ با دوربین سه گانه و دو عضو دیگر با دوربین دوگانه عرضه خواهند شد. از نظر اندازه نمایشگر نیز دو نسخه که دوربین دوگانه دارند گویا یک اندازه خواهند بود. حال شایعه درباره راه احراز هویت کاربر در این سه عضو منتشر شده است. به نظر می‌رسد که سامسونگ همچنان به استفاده از حسگر اثر انگشت ادامه خواهد داد. این حسگر اثر انگشت در نسخه دوربین سه گانه و یکی از دوربین های دوگانه به صورت یکپارچه با نمایشگر و در یکی از گلکسی اس ۱۰ های با دوربین دوگانه روی لبه قاب دستگاه قرار خواهد گرفت چیزی شبیه به آنچه که قبلا از موبایل های قدیمی سونی شاهد بودیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰

حسگر اثرانگشت گلکسی اس ۱۰

همان طور که از توییت بالا مشخص است، گفته می شود که دو نسخه از گلکسی اس ۱۰ حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر و یک نسخه از آن با حسگر اثر انگشت که روی لبه سمت راست یا چپ دستگاه قرار دارد، ارائه خواهد شد. البته حدس کم خطایی است اگر بگوییم که این حسگر روی لبه راست قرار خواهد داشت.

تا کنون می دانیم نام پروژه گلکسی اس ۱۰ را Beyond انتخاب کرده اند. پروژه Beyind سه عضو با نام های Beyond 0, Beyond 1 و Beyond 2 دارد. پروژه های Beyond 0 و 1 با دوربین دوگانه و پروژه Beyond 2 با دوربین سه گانه عرضه خواهند شد که این را از قبل می دانستیم. با شایعه امروز می توان حدس زد که Beyond 0 نسخه ارزان گلکسی اس ۱۰ باشد که امیدواریم حداقل این دستگاه با نمایشگر دو لبه خمیده ارایه نشود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تصمیم های سامسونگ برای گلکسی اس ۱۰ صحیح باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

چیزی که مشخصه یه گوشی بینظیر خواهد بود شک ندارم ولی کاش مثل اپل سه نسخه نبود قطعا اونی که من میخوام گرون خواهد بود

Naranj

هیچ حرفی باقی نمیذاره این گوشی

vahid1370b

شک ندارم اگه خطای انسانی پیش نیاد جز بهترین هاست
ولی جالبه سونی امد سنسور اورد کنار گوشی خودش استفاده نکرد در سری جدید و حالا موتورولا و سامسونگ استفاده کردن
منظورم اصلا کپی نیست

Naranj

کی داره الکی منفی میده؟!

REZA

مهمه مگه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)