حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3)

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) جدیدترین عضو از خانواده محبوب دستبندهای پایش سلامتی شیائومی است. این دستبندها که با اقبال خوبی برای فروش رو به رو شده اند، توانستند تنها در مدت 17 روز یک میلیون دستگاه به فروش برسانند. امروز اما می خواهیم یکی از این 17 میلیون دستنبد را جعبه گشایی کنیم و نگاهی نزدیک تر به آن داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکسینگ دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) را ببینیم.

از نظر بسته بندی خیلی شبیه به نسل قبل خود یعنی شیائومی می بند 2 است. وقتی بسته بندی را باز می کنید، ابتدا هسته دستبند یا به عبارت بهتر، اصل دستبند را که درون بند قرار ندارد را می بینید. نسبت به نسل قبلی کمی بزرگتر و عریض تر شده که دلیل را می توان در امکانات بهتری که در ادامه خواهیم گفت، دانست.

در بخش طراحی می بند 2 احتمال از بند بیرون آمدن را داشت به همین دلیل در می بند 3 شاهد یک شیار عمیق تر دور تا دور هسته هستیم تا دستگاه به راحتی بیرون نیاید. شیائومی می گوید هر دستبند را 2000 بار تست می کند تا مطمئن شود از این نظر مشکلی وجود ندارد.

اما گفتیم امکانات بهتر! نمایشگر پر رزلوشن تر که حالا قابل لمس است، باتری بزرگتر و ضد آب بودن تا عمق 50 متری از جمله مواردی است که در می بند 3 خیلی خودنمایی می کند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید می بند 3 برای شما جذاب است؟ با توجه به قیمت 26 دلاری آن، دلایل برای خریدنش خیلی بیشتر از دلایل برای نخریدنش است، اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abrm

قیمت اصلیش 25تا30دلاره ولی متاسفانه الان دارن حدود چهل و پنج دلار میفروشن که به لطف قیمت دلار تو ایران نزدیک چهارصد تومن قیمتشه.من خیلی دوستش داشتم و میخاستم جزو اولین نفراتی باشم که میخرمش ولی متاسفانه نشد که نشد.ولی از لحاظ امکانات و کاربردی بودن بی نظیره حتما یه روزی میخرمش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)