حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می بند 3 رسما معرفی شد: ضدآب تا عمق 50 متری، نمایشگر OLED پررزلوشن تر، NFC و باتری 20 روزه تنها با 26 دلار

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

بله، این تیتر حسابی طولانی بود و دلیل را می توان در مواردی دانست که نمی توان در تیتر عنوان نکرد! یک دستبند هوشمند پایش سلامتی معرفی شده است که با امکاناتی شگفت انگیز حتی از پیتزایی که نویسنده بزرگوار منبع مطلب نوش جان کرده ارزان تر است! آ … یعنی پیتزای وی حدودا 150 هزارتومان بوده!؟ … بی خیال، به شیائومی می بند 3 می پردازیم که تا عمق 50 متری ضدآب است، نمایشگر OLED پررزلوشن تر دارد، NFC و باتری 20 روزه ارایه می کند و تنها با 26 دلار می توان آن را خرید! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می بند 3

شیائومی می بند 3

این ظاهر شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) است. همانطور که در نگاه اول مشخص است ظاهر کلی دستبند کمی عریض تر و زیباتر از نسل دوم است. نمایشگر رزلوشن بیشتری دارد و این نیز کاملا مشخص است. این نمایشگر OLED اندازه 0.73 اینچ و رزلوشن 128*80 پیکسل را دارد و این یعنی بیش از 193 پیکسل در هر اینچ مربع که برای دستگاهی که از فاصله ای دور تر از موبایل به آن نگاه می کنیم،‌ واقعا خوب است.

چند پیشرفت اساسی در می بند 3 رخ داده که می توان از مهم ترین های آن ها به عقب راندن مرز مقاومت در برابر آب در کلاس ساعت های گران قیمت اپل و سامسونگ یعنی مقاومت تا عمق 50 متری آب اشاره کرد. این موضوع مهمی است البته اگر شما می خواهید غواصی کنید!

شیائومی می بند 3

شیائومی می بند 3

موضوع بعدی را می توان در اضافه شدن NFC به می بند 3 (Mi Band 3) دانست که به شما امکان پرداخت بدون سیم را می دهد! نسخه NFC دار 5 دلار گران تر و برابر 31 دلار است. باتری 50٪ حجم بیشتری دارد و حالا 110 میلی آمپر حجم را برای مصرف حدود 20 روز مدیریت می کند. راه ارتباط می بند 3 با موبایل از طریق بلوتوث 4.2 است.

همانند قبل دستبند شیائومی می بند 3 ضربان قلب شما را اندازه می گیرد، قدم ها را می شمارد و نوتیفیکیشن ها را هم نشان می دهد. شما می توانید تماس ها را ببینید و آن ها را وصل کنید تا با هندزفری بلوتوث به آن پاسخ دهید!

شیائومی می بند 3

شیائومی می بند 3

به نظر می رسد جذاب ترین بخش معرفی امروز شیائومی همین شیائومی می بند 3 باشد، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Abrm

دقیقا جذاب ترینش همین بود مررررسی???

جالبه، ولی من ساعت ها رو بیشتر میپسندم تا بندها.

BeFair

می خرمش، شک نکن

Abrm

فک کنم اینجا باید دوبرابر پول بدیم+__+
و اینکه کاشکی میدونستیم کی میان ایران.خیلی مشتاقم بخرمش

Peiman

خیلی عالیه . قیمتش هم خیلی خوبه البته برا اونا خیلی خوبتر . شاید، شاید خریدمش البته بستگی به قیمتش تو ایران هم داره

علی شیخ زاده

تو ایران دو برابر هم که باشه بازم می ارزه به نظرم ??
چه فروشی میکنه این می بند ۳

REZA

واقعا خوش قیمته مخصوصا با این شارژ دهی خوبش

mTAAHAAm

چقدر خوبه!
بارک الله

raminkhan

وافعا هر کاری که یه ساعت هوشمند گرون قیمت انتظارشو میره این بند خوب و عالی انجام میده

دکتر رسول آریان

اولا زیبایی یه اسمارت واچ خوشگل و دایره ای شکل رو نداره. در ثانی کار کردن با برنامه ها و خوندن پیام ها در اسمارت واچ ها راحت تره تا بندها.

این بند فقط برای ورزشکارها در حین تمرین خوبه. مخصوصا شناگرها. چون راحت و سبکه. اما برای یک مجلس یا مهمونی باکلاس، پوشیدن این بندها جایز نیست. برای همچین مجالسی باید یک ساعت شیک و قشنگ پوشید. یه ساعت هوشمند طرح کلاسیک مثل Gear S3 سامسونگ.

تو یه مجلس شیک بقول شما معمولا اپل واچ میبندن

Yohan

درباره شنا هم باز این محصول بخوبی Gear Fit یا محصولات گران تر نیست.ولی بازم خیلی خوب عمل میکنه و به نسبت قیمت به امکانات فوق العاده هست.

علی شیخ زاده

عجب قیمت شگفت انگیزی داره همینو برند دیگه ای میساخت چند برابر باید واسش پول میدادی

Yohan

من تجربه کار با mi band 2 رو دارم،امکانات کاربردی خوبی داره مثل ضربان قلب و لرزش هنگام دریافت پیام .البته محدود امکانات رو هم باید در نظر گرفت امکان ارسال پیام نداره.و فقط نمایش دریافت پیام داره و هنگام دریافت تماس فقط میشه تایید کرد و بدلیل نداشتن میکروفن پاسخ نمیشه داد،در مورد اندازه گیری ضربان قلب هم بصورت دائمی نیست و فقط هنگام درخواست میشه ضربان قلب رو اندازه گیری کرد و بدلیل نداشتنGPS هم گام شمار دقیق نیست ولی خب از ارزش این دستگاه خوش قیمت چیزی کم نمیکنه. و خب حالا با این محصول بازم شرایط قراره بهتر بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)