حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند شیائومی می بند ۳ (Xiaomi Mi Band 3) در ۱۷ روز تعداد ۱ میلیون دستگاه به فروش رسانده است

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

چندی پیش در ترنجی خواندیم که فروش شیائومی می ۸ (Xiaomi mi 8) به دلیل ضعف زنجیره تامین قطعات، پایین است اما کمی پس از آن نیز دیدیم که یک میلیون دستگاه شیائومی می 8 در 18 روز به فروش رفت. حالا این رکورد برای شیائومی می بند ۳ تنها در ۱۷ روز رقم خورده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

یک ماه پیش بود که شیائومی می بند 3 رسما با قابلیت های ضدآب تا عمق 50 متری، نمایشگر OLED پررزلوشن تر، NFC و باتری 20 روزه تنها با 26 دلار رسما در کنار خانواده شیائومی می ۸ رسما معرفی شد. انتظار داشتیم که این دستبند پایش سلامتی شیائومی فروش خوبی را تجربه کند. به قیمت آن و مشخصات اش نگاه کنید، این دستگاه آنقدر وسوسه کننده هست که هر کاربری که یک شیائومی می ۸ خریده یکی از آنها هم بخرم، حال چه برسد که شما کاربری از دستگاه های دیگر هم باشید.

هرچند دستبند پایش سلامتی شیائومی می بند ۳ برای پایه ورزش های به خصوص برنامه ریزی نشده و این توانایی را ندارد، اما ضربان قلب شما را اندازه می‌گیرد، قدم های شما را می شمارد، کیفیت خواب شما را اندازه می‌گیرد و نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان می‌دهد. اینها همه مواردی است که اگر در یک دستبند پایش سلامتی از یکی از شرکت‌های نامدار در بازار عرضه می شد قطعاً با قیمتی ۴ یا ۵ برابری این دستگاه شاهد آن بودیم.

فکر میکنید دلیل این موفقیت شیائومی چیست؟ مشخصا پاسخ را می توانید ابتدا در آن میزان از وسوسه که برای خرید این دستگاه شده اید پیدا کنید. از این به بعد تقریبا باید عادت کنیم که رکوردهای فروش چینی ها را مرور کنیم!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

شاید طراحی اش زیاد دلچسب نباشه یا امکانات بالایی نداشته باشه اما عمر باطری و قیمت بسیار مناسب اون برای یک گجت پوشیدنی اسپورت بسیار وسوسه کننده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)