حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

بیش از دو هفته پیش بود که درباره دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) خبری خواندیم که در آن سوالی مبنی بر این که آیا این دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) است که در مراسم معرفی گوشی مخصوص بازی بلک شارک (زیر برند شیائومی) در دست مدیر عامل این شرکت است، مطرح شد. حالا یک تیزر رسمی از شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) منتشر شده که در آن فقط تصویری محو از خود دستگاه و لوگو شیائومی مشخص است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر را ببینیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، شیائومی می بند 3 شباهت زیادی با می بند 2 دارد و تنها تفاوت برجسته را در نبود دکمه سخت افزاری روی لبه پایین نمایشگر می توان دید. به همین دلیل منبع مطلب حدس می زد که شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) از ژست های حرکت نیز پشتیبانی کند. انتظار می رود که شیائومی پشتیبانی از NFC را نیز به می بند 3 اضافه کند تا به این صورت راحت تر با موبایل شما ارتباط برقرار کند.

از دیگر مشخصات قابل پیشبینی پشتیبانی از گواهی IP67 است که در می بند 2 نیز وجود داشت. حسگر ضربان قلب، قابلیت پایش کیفیت خواب و شمارش تعداد قدم ها نیز از مواردی که نسل پیش انجام می داده است و انتظار می رود که نسل جدید هم آن ها را در کنار اعلام نوتیفیکشن ها موارد این چنینی داشته باشد.

شیائومی می بند 2 را 7 ژوئن سال پیش معرفی کرد تا من به جای می بند 2، می بند 1 را برای تولد دوستم بخرم (!) اما انتظار می رود که امسال ماه می (May) یعنی نهایتا تا میانه های خرداد ماه رسما معرفی شود که احتمالا این بار آن را برای خودم بخرم! متاسفانه روی این تیزر هیچ اطلاعات دیگر درباره تاریخ معرفی یا ویژگی خاصی نوشته نشده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید نسل سوم چه قابلیت هایی را برای قانع کردن مشتری نیاز دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)