حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستبند ورزشی شیائومی می بند 3 اکسپلورر ادیشن با بند شفاف دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های پوشیدنی

یک و نیم ماه از معرفی رسمی شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) که با قابلیت های مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متری، نمایشگر OLED پررزلوشن تر، NFC و باتری 20 روزه تنها با 26 دلار دیده شد، می گذرد. این معرفی همزمان با معرفی شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) در کنار نسخه اکسپلورر ادیشن آن بود و حالا به نظر می رسد که دستبند ورزشی شیائومی می بند 3 اکسپلورر ادیشن با بند شفاف نیز یکی دیگر از محصولات شیائومی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

همانطور که در تصاویر بالا شاهد هستید، از نظر طراحی خیلی تفاوتی را با شیائومی می بند 3 شاهد نیستیم، به عبارت فارسی سخت (!) هیچ تفاوتی وجود ندارد. تنها تفاوت را می توان در بند دستگاه دید و این همانند تفاوت ظاهری شیائومی می 8 و می 8 اکسپلورر است. این دو موبایل از نظر ظاهری قاب پشتی شفاف دارند و می بند 3 و می بند 3 اکسپلورر هم این تفاوت شفافیت را بند خود دارند.

از نظر مشخصات سخت افزاری هنوز مشخص نیست که آیا شیائومی در نظر دارد که تفاوتی را بین شیائومی می بند 3 اکسپلورر ادیشن و نسخه عادی در نظر بگیرد یا نه اما بعید نیست که نسخه اکسپلورر ادیشن با NFC ارایه شود و نسخه بدون آن را نداشته باشد. همانطور که می دانید می بند 3 در دو نسخه NFC و بدون NFC ارایه می شود.

زیر برند شیائومی یعنی Mijia این تصاویر را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. گفته می شود شرکت Huami نسخه های ویژه شخصی سازی شده را از می بند 3 ارایه خواهد کرد.

نظر شما درباره این نسخه ویژه از شیائومی می بند 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)