حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس ۳ (Xiaomi Mi Mix 3) با دوربین سلفی پاپ آپ طور لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

شیائومی می میکس ۳ چهارمین نسل از خانواده موبایل های کم حاشیه شیائومی است که انتظار داریم در نمایشگاه IFA ۲۰۱۸ رونمایی شود. درباره این دستگاه تاکنون یک شایعه ای تصویری در ترنجی دیده ایم. در این شایعه دیدیم که حاشیه‌های دستگاه خیلی تفاوتی نسبت به نسل‌های قبل نداشتند. حالا اما حالا شایعه ای منتشر شده که نشان می‌دهد بزرگترین نقطه ضعف خانواده شیائومی می میکس در حال برطرف شدن است. بله به نظر می رسد که دوربین سلفی از لبه پایین به یک دوربین سلفی پاپ آپ طور تبدیل شده است که از بالا بیرون می آید، دقیقاً شبیه به آنچه که در ویوو نکس دیدیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این شایعه را مرور کنیم.

همانطور که در رندر لو رفته از شیائومی می میکس ۳ که به عنوان تصویر شاخص این مطلب می بینید، شاهد دستگاهی با طراحی شبیه به شیائومی می میکس ۲ اس هستیم که این بار دوربین سلفی آن به صورت پاپ آپ طراحی شده است.

تا پیش از این شیائومی تصمیم گرفته بود تا به جای بریدگی نمایشگاه به سادگی دوربین سلفی را بالا به پایین منتقل کند و به شما بگوید که هر وقت نیاز داشتید تصویر سلفی بگیرید یا ویدئو چت کنید، موبایل خود را ۱۸۰ درجه بچرخاند. این اصلاً یک کار سخت، نشدنی یا عجیب و غریب نیست، اما از آنجا که کاربران خیلی سخت عادت خود را تغییر می‌دهند پاسخ مثبتی از این راه حل برای حذف دوربین سلفی از لبه بالا دریافت نکردند.

در چند ماه اخیر شاهد معرفی دستگاه هایی با بخش مکانیکی برای بیرون آمدن دوربین سلفی یا دوربین اصلی هستیم. ویوو پیش قدم در این راه و اوپو برند دومی است که این راه حل را برای پرچمدار های خود در نظر گرفتند و به نظر می رسد که کاربران نیز با آن مشکلی ندارند اما مشکل بزرگ اینجاست که قابلیت ضد آب بودن از دستگاه حذف خواهد شد و نگرانی‌ها همیشه درباره بخش مکانیکی در طراحی موبایل وجود دارد.

به هرحال به نظر می‌رسد که راه‌حل شیائومی برای به دست آوردن حداکثر نسبت نمایشگر به بدنه در شیائومی می میکس ۳ بدون نیاز به کارهای عجیب و غریب برای دوربین سلفی مثل قرار دادن آن روی لبه پایین یا بریدن بخشی از نمایشگر برای قرار دادن آن، این است که یک راه عجیب و غریب دیگر (!) مانند دوربین سلفی با پاپ به کار رود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که این راه حل برای شیائومی خوب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر بتونن ببرنش زیر صفحه عالی میشه. باید دید اصلا شدنی هست یا خیر.

Amir Hossein

ولی واسه اوپو فایند ایکس یه سر و گردن از ویوو و شیائومی بالاتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)