حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳ با رابط کاربری MIUI 11 ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، شیائومی

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی به مرور و با پیوستگی در حال انتشار است. پس از هفته پیش و آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می ۸ با MIUI 11 رسما ارایه شد، حالا آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳ با رابط کاربری MIUI 11 ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳

جدیدترین نسخه از رابط کاربری اختصاصی شیائومی که با نام MIUI 11 شناخته می‌شود هم‌اکنون برای تمام گوشی‌های اعلام شده منتشر شده است. با این حال این موضوع به معنای دریافت اندروید ۱۰ نیست، اگرچه ممکن است برخی از قابلیت‌های آپدیت اندروید ۱۰ را در اختیار داشته باشید اما ممکن است این رابط کاربری روی نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید منتشر شود، اسمش را بگذارید عجیب شیائومی طور!

شیائومی می میکس ۳ یکی از گوشی‌هایی است که رابط کاربری MIUI 11 را بر روی اندروید ۹ دریافت کرد. پس از آن شیائومی نسخه آزمایشی MIUI 11 را که برپایه اندروید 10 توسعه یافته بود برای توسعه دهندگان منتشر کرد. حالا این شرکت چینی نسخه پایدار رابط کاربری MIUI 11 به همراه آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می میکس ۳ را در اختیار برخی از کاربران چینی این گوشی گذاشته است.

رابط کاربری MIUI 11 را می‌توان یک آپدیت بزرگ دانست که تغییرات گسترده‌ای را به نسبت نسل قبلی به همراه دارد. در بخش گرافیکی شاهد استفاده از آیکون‌هایی با طراحی نرم‌تر، حالت تیره گسترده، فونت Mi Lan Pro و قابلیت نمایشگر همیشه روشن هستیم. هم‌چنین تغییراتی در انیمیشن‌ها، تم‌ها، تصاویر زمینه و بخش نوار اعلانات رخ داده است.

رابط کاربری MIUI 11 هم‌چنین تغییراتی را در بخش صدا اعمال کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به استفاده از صداهای پویا برای اعلانات و آلارم اشاره داشت. افزوده شدن بخش Mi Go Travel به این نسل از رابط کاربری شیائومی از دیگر تغییرات قابل مشاهده است. به کمک این ویژگی کاربران می‌توانند بلیت وسایل نقلیه مختلف را به آسانی تهیه کنند. MIUI 11 هم‌چنین به حالت ذخیره نیرو بهبودیافته مجهز است.

شما می میکس ۳ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی می میکس ۳ با رابط کاربری MIUI 11 را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
_V_

ای جان میکس🔥

Mani

آقای عطایی لطفا پوشش بدین عرضه شیائومی می میکس آلفا تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد

Mani

عرضه می میکس آلفا تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد……

Milad7

ممنون…
ولی آخرش آپدیت نوت9 را پوشش ندادی =))

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)