حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی نوت ۹ برابر ۴۰۰۰ میلی آمپر است اما با شارژر قدیمی

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بیش از دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی نوت 9 بین 3850 تا 4000 میلی آمپری خواهد بود! حالا به نظر می رسد که حد بالای این شایعه یعنی باتری 4000 میلی آمپری صحیح است! این شایعه یک خبر خوب که همینی بود که خواندید داشت و یک خبر بد که الان خواهید خواند! متاسفانه گویا سامسونگ هنوز نمی خواهد سیستم شارژ سریع پرچمدارهای خود را به روز کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

باتری و شارژر گلکسی نوت ۹

باتری و شارژر گلکسی نوت ۹

همانطور که در توییت Ice universe، یکی از منابع افشاکننده مشهور می بینید، تایید می شود باتری گلکسی نوت ۹ با حجم ۴۰۰۰ میلی آمپر عرضه خواهد شد اما پس از آن نیز مشخص می شود که سیستم شارژ سریع گلکسی نوت ۹ همانند نسل های پیشین است. در حقیقت سامسونگ با ارایه گلکسی نوت ۴ (هم دوره با آیفون ۶) شارژ سریع را ارایه کرد. شارژر سریع سامسونگ به صورت دو مرحله ای عمل می کند یعنی در ۳۰ دقیقه اول با مشخصات ۹ ولت و ۱.۶۷ آمپر (قدرت ۱۵ وات) و در باقی زمان با مشخصات ۵ ولت و ۲ آمپر (۱۰ وات) دستگاه را شارژ می کند.

در این توییت مشخصا گفته شده که شارژر گلکسی نوت ۹ برابر ۱۰ وات توان دارد که به صورت فنی یک ادعای اشتباه است. ما تا کنون می دانیم که گلکسی اس ۷ اج با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپری (حجیم ترین نسخه عادی پرچمدارهای سامسونگ) با همین شارژر در مدت ۳۰ دقیقه تا ۶۰٪ شارژ می شود و برای شارژ کامل حدود ۱۰۰ دقیقه زمان نیاز دارد، پس جای نگرانی نیست اما خب بهتر بود سامسونگ این ویژگی را نیز ارتقا می داد. ما این تذکر را در توییتی به Ice universe دادیم:

بدین ترتیب به نظر می رسد که گلکسی نوت ۹ با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بخواهد رکوردهای خوبی به جای بگذارد. اما اجازه بدهید اینجا از نگاه ترنجی به دلیل افزایش حجم باتری گلکسی نوت ۹ نگاه کنیم.

چندی پیش در ترنجی خواندیم که قلم گلکسی نوت 9 می تواند بسیار جذاب باشد و دلیل آن اینکه شاید قلم گلکسی نوت ۹ به بلوتوث مجهز شود و میکروفون و اسپیکر مخصوص به خود را داشته باشد.  این ها همه سبب می شود که قلم نیاز به باتری باشد و باتری به معنی حجم بیشتر قلم و نیازمند به شارژ بودن آن است. با دیدن تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی نوت ۹ می توان تایید کرد که ابعاد S Pen بیشتر شده و این احتمال باتری دار بودن این قلم را افزایش می دهد.

یکی از راه هایی که احتمالا این قلم شارژ شود، می توند خود گلکسی نوت ۹ باشد، پس طبیعی است که کمی حجم باتری بیشتر برای شارژ شدن آن و ارتباط مدام با آن، در نظر گرفت، اینطور نیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالیه اگر ۴۰۰۰ بشه. خیلی عالی میشه.

به نظرم لزوما ارتباطی بین بلوتوث دار شدن S-Pen و افزایش باتری به ۴۰۰۰ میلی آمپر نیست. چون همینک خیلی ها از هدست بلوتوث استفاده میکنن.
قلم هم که همیشه در حال استفاده نیست. هر موقع بخواد استفاده بشه، میتونه بلوتوث رو فعال کنه.

در مورد شارژ سریع هم میتونه بهتر از اینم بشه، چون برخی برندهای چینی از شارژر ۲۰ وات استفاده میکنن و سامسونگ هم میتونه ۱۵ وات رو به ۲۰ وات افزایش بده. هر چند همین ۱۵ واتی ها هم بد نیستن. قطعا بهترن از شارژرهای معمولی که برخی برندها دارن توی پکیج قرار میدن.

Yas

عالی باشه یا نه ،
وقتی قیمتش نجومی هست تو ایران فایده نداره
کمتر کسی میتونه بالای ۶تومن پول گوشی بده تو این شرایط اقتصادی…

کهکشان

بهتره نیمه پر لیوان رو ببینی دوست عزیز ! چون تو ایران گرانه نباید چیز خوبیم باشه ؟
خدارو چی دیدی شاید یه روز قیمتش مناسب شد و تونستیم راحت بخریم

pedram_01

باطری 4000 هزار برای نوت مناسبه عالی نیست ولی مناسبه شارژ سریع هم همینطور توی گلکسی اس 9 پلاس هم این شارژ سریع وجود داره و راضی کنندست بهترین نیست ولی خیلی هم عقب نیست . درباره قلم هم حدس میزنم با این مشخصاتی ک گفتین فقط درصورتی ک قلم رو از گوشی در بیارید باطری رو مصرف کنه و در غیر این صورت داخل گوشی کاملا غیر فعال باشه

Naranj

نوت۹ برای کسایی که فیلم و سریال اینترنتی زیاد میبینند عالیه
شاید تنها ضعف سری نوت باتری و اسپیکر بود که اونهم رفع میشه

raminkhan

یکی از ایرادات نوت 8 ای که من دیدم اسپیکر نه چندان قوی و یکی اینکه برای من عجیب بود سرعت شارژ موقع کار کردن به طرز فجیعی افت میکنه که امیدوارم حل شه

siavash-t

ببخشید اینو میگم، ولی این ایراد شارژ معمولا یا به خاطر شارژره، یا به خاطر کابلش، نه برای گوشی. فقط خواستم بدونی. برای نوت هم نیست. کلا تو سامسونگ وقتی این مشکل پیش میاد، معمولا ایراد از این هاست.

Naranj

احتمالا ایراد نیست.برای اینکه موقع شارز دستگاه داغ میشه و همزمان کار کردن هم باعث گرمای بیشتر میشه بطور خودکار سرعت شارز میاد پایین تا دما خیلی بالا نره

raminkhan

من قصد کوبیدن برندی رو ندارم گوشی پسر داییم هست و از نمایندگی خریداری شده و از روز اولم همین بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)