حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حداقل حافظه گلکسی نوت 9 برابر 128 گیگابایت خواهد بود، حافظه رم 8 گیگابایت تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

امروز بود که در ترنجی خواندیم گلکسی نوت ۹ با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی ارائه خواهد شد. این موضوع مهمی است اما از آن جا که در سال 2018 موبایل با حافظه 512 گیگابایت دیگر یک آرزو محسوب نمی شود و فرهنگ خرید کاربران اندرویدی بسیار کم به خرید حافظه داخلی بالا می گراید، حافظه حداقلی اهمیت ویژه ای دارد. خانواده گلکسی نوت در این زمینه همیشه صف شکن بوده، گلکسی نوت 3 حافظخ داخلی 32 گیگابایت و گلکسی نوت 7 حافظه داخلی 64 گیگابایت را به صورت پیش فرض به پرچمدارهای سامسونگ اضافه کرد و حالا به نظر می رسد که حداقل حافظه گلکسی نوت 9 برابر 128 گیگابایت خواهد بود! از طرفی  حافظه رم 8 گیگابایت هم تایید شده که در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

حافظه پایه گلکسی نوت 9 برابر 128 گیگابایت است

حافظه داخلی و حافظه رم گلکسی نوت 9

حافظه داخلی و حافظه رم گلکسی نوت 9

 

این توییت در توییتر MMDDJ_ که نمی دانم با این گرایشات خاص (!) چرا تبدیل به یک لو دهنده معتبر در زمینه موبایل است، منتشر شده و واقعا دوست داشتنی است. از من بپرسید این دوست داشتنی ترین شایعه پس از شایعه باتری 3850 یا 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 است! خیلی ساده و خلاصه ابتدا درباره حافظه رم گلکسی نوت 9 صحبت شده که در دو انتخاب 8 یا 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این برای اولین بار خواهد بود که سامسونگ در پرچمدارهای جهانی و متمرکز خود از حافظه رم 8 گیگابایتی استفاده می کند.

همچنین برای حافظه داخلی گلکسی نوت 9 می توان شاهد انتخاب های 128، 256 و 512 گیگابایتی بود. همیشه انتخاب حافظه داخلی های سامسونگ را به اپل ترجیح می داده ام. در حقیقت سیاست اپل به شکلی است که شما را به سوی خرید آیفونی گران تر از قیمت پایه سوق می دهد اما سامسونگ اینطور نیست. مثلا شما آیفون X را ببینید! من شخصا فوبیای خرید موبایل حافظه پایین که از مموری کارت پشتیبانی نمی کند (و باز به خصوص آیفون که برخی برنامه و بازی های iOS حتی حجم بیشتری نسبت به نمونه اندرویدی شان دارند) دارم و در نتیجه باید از مدل 64 گیگابایت آن دست شسته و 150 دلار بیشتر برای مدل 256 گیگابایتی بپردازم! اما وقتی حافظه پیش فرض 128 گیگابایت باشد و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی شود، شما می دانید که هزینه مدل پایه برای یک موبایل کامل است که شارژ سریع هم بدون هزینه اضافه 4 سال است در جعبه اش وجود دارد!

نظر شما چیست؟ ما من هم عقیده اید که این دوست داشتنی ترین شایعه پس از شایعه باتری 3850 یا 4000 میلی آمپری گلکسی نوت 9 است!؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عجب داستاني شده هر روز يه شايعه درباره نوت٩ پخش ميشه?جالب اينجاست بعضا شايعه جديد شايعه قبلي رو نقض ميكنه.

دکتر رسول آریان

چون رونماییش نزدیکه.
نوت ۹ هم گوشی هست که طرفداراش زیادن.
پس طبیعیه که اخبار پیرامون این گوشی در رسانه ها زیاد باشه.

هر چند ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه خیلی دوست داشتنیه. اما قیمت رو هم بالاتر میبره. در نتیجه خریدنش در ایران سخت تر میشه.

pedram_01

سایت هنو فیلتره !! اخرش چه بد ترجمه شده ! و اینکه خیلی خوشحال شدم از این خبر و از اول هم حدس زده بودم

karen saadat

سلام دوستان … چرا ترنجی فیلتر شده؟؟؟؟ من با فیلتر شکن وارد میشم …چند روزه اینطوری شده …. مشکل چیه؟؟/

karen saadat

جناب عطایی عزیز … فکر کنم اونقدر زوم کردین روی پیام رسانهای داخلی که اینجوری شد… یه مدت همش اخبارتون همین بود …. همش میگفتین اینو نصب کنین … اونو نصب نکنین… البته این گمانه زنی منه … شایدم باورم اشتباه باشه… ولی امیدوارم بزودی رفع فیلتر بشه … من از زمان نارنجی این سایت رو دنبال میکنم… اخبار خوبی میزارید…

Milad7

آقاي عطايي اخبار جت گرام ،تلگرام،پروكسي و … رو حذف كن.تا وقتي اينا هستن رفع فيلتر نميكنن

Peiman

بالاخره چیزی که منتظرش بودم اتفاق افتاد

جدا از موضوع مکانیزم دوربین سلفی اوپو فایند ایکس این شکلیه
http://s9.picofile.com/file/8329467418/IMG_20180618_102710.png

Peiman

آره واقعا طراحی دوست‌داشتنی داره . امیدوارم بقیه کمپانی های چینی هم از oppo و vivo یاد بگیرند و کمتر از اپل کپی کنند . اونم کپی ناقص!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)