حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 پرو، می مکس 3 (Mi Max 3) و تبلت می پد 4 (Mi Pad 4) به زودی عرضه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، شیائومی

چندی پیش بود که در ترنجی خواندیم شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) با بریدگی نمایشگر و حاشیه های زیاد در TENAA لو رفت. خب ما بازخورد مثبتی به آن نداشتیم و پس از اینکه شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A رسما معرفی شدند دیگر خیالمان راحت شد. حالا اما گویا قرار نیست این زشت تریت موبایل پر حاشیه دارای بریدگی نمایشگر دست از سر ما بردارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعات جذاب تر درباره شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) و تبلت می پد 4 (Mi Pad 4) را مرور کنیم.

شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro)

شیائومی ردمی 6 پرو

شیائومی ردمی 6 پرو

شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) گویا همین تصویر پر حاشیه دارای بریدگی نمایشگر است و نمی شود از آن فرار کرد! این سومین عضو از خانواده شیائومی ردمی 6 است و پس از شیائومی ردمی 6 و ردمی 6a حالا نوبت به شیائومی ردمی 6 پرو خواهد بود. مشخصاتی که برای آن عنوان شده بود را می توان از قرار چیپست اسنپدراگون 625، حافظه رم و داخلی در انتخاب های 2/16 یا 3/32 و حتی 4/64 دانست. نمایشگر نسبت تصویر 19:9 دارد، رزلوشن FHD+ خواهد داشت و باتری ردمی 6 حدودا 3900 میلی آمپر است. دوربین دوگانه احتمالا 12+5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی انتخاب شده است.

شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3)

سری شیائومی می مکس (Mi Max) فبلت های بزرگ و ارزان که عمر باتری خیلی خوبی را ارایه می کنند هستند و شخصا همیشه به آن ها نگاه ویژه ای داشتم. حالا خبر می رسد که شیائومی می مکس 3 (Mi Max 3) تا پایان ماه جاری میلادی که تنها دو هفته دیگر از آن باقی مانده، رسما رونمایی خواهد شد. مشخصات وسوسه برانگیز از جمله نمایشگر 7 اینچی با نسبت 18:9 و چیپست اسنپدراگون 710 برای آن عنوان می شود. حافظه رم 6 گیگابایت و باتری 5500 میلی آمپری کاملا وسوسه برانگیز خواهند بود و در نهایت شارژر وایرلس و اسکنر عنبیه چشم از جمله مواردی است می توانند حجت را تمام کنند! نظر شما چیست؟ شیائومی می مکس 3 را می پسندید؟

شیائومی می پد 4 (Xiaomi MI Pad 4)

تصور کنید تبلت می پد 4 (Mi Pad 4) با باتری 6000 میلی آمپری ارایه می شود و می مکس 3 (Mi Max 3) با باتری 5500 میلی آمپر! در حقیقت می مکس خود 50-50 تبلت به شمار می رود. به هر حال می پد 4 با اسنپدراگون 660 و دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این سه دستگاه برای شیائومی می توانند موفق باشند؟ شخصا روی می مکس 3 (Mi Max 3) تمرکز ویژه ای دارم. شما چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soltane.Ehsas

من هم منتظر Mi Max 3 هستم

Jahandar

یه سوال بیربط با خبر!

رفقا کسی نرم افزاری یا راهی کوتاه برای دسترسی به app info در اندروید سراغ داره؟
این سامسونگ توی آپدیتهاش یکی در میون این قابلیت رو از تاچویز حذف میکنه و در آپدیت بعدی اضافه میکنه ????
الان هم در اندروید ۸ تلبت ما این قابلیت رو حذف کرده (اینکه با تپ کردن و نگه داشتن روی آیکون یک برنامه بره صفحۀ اینفوی اون برنامه و بشه پرمیسشنهاشو دستکاری کرد) و کلی دردسر درست کرده ???

Jahandar

دم شما گرم. جواب داد. ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)