حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A رسما معرفی شدند

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

دیروز بود که در ترنجی دیدیم، تیزر رسمی شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) طراحی بدون بریدگی نمایشگر آن را تایید می کند. امروز اما شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A رسما معرفی شدند و در ادامه با هم با آن ها آشنا خواهیم شد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی Redmi 6

شیائومی ردمی 6

شیائومی ردمی 6

این شیائومی ردمی 6 است. همانطور که در تصویر دیروز دیدیم، دقیقا با همان طراحی و بدون بریدگی نمایشگر ارایه شده و این خیلی بهتر از شایعه با بریدگی نمایشگر است. نمایشگر HD+ با نسبت تصویر 18:9 و اندازه 5.45 اینچی برای این دستگاه پایین رده در نظر گرفته شده است. چیپست 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 22 (Helio P22) با فرکاانس 2 گیگاهرتز در آن به کار گرفته شده و باتری 3000 میلی آمپر است که می تواند ترکیب خوبی برای عمر باتری خوب باشد.

حافظه داخلی و رم ردمی 6 از دو انتخاب 32+3 گیگابایت و 64+4 گیگابایت است. دوربین اصلی دوگانه بوده که 12+5 مگاپیکسلی است و برای عکاسی پرتره استفاده می شود. دوربین سلفی 5 مگاپیکسل است.

شیائومی ردمی 6

شیائومی ردمی 6

مشخصات کلیدی ردمی 6 را می توان تشخیص چهره  تجهیز شده با هوش مصنوعی دانست که پس از برداشتن دستگاه نمایشگر روشن می شود و پروسه شناسایی چهره صورت می پذیرد، به این صورت مدت زمان باز شدن قفل دستگاه به شکل قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد. البته شما در مدل ردمی 6 می توانید از حسگر اثرانگشت هم استفاده کنید، امکانی که در شیائومی ردمی 6A وجود ندارد!

همچنین رابط کاربری MIUI10 به طور گسترده از هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد و دوربین استفاده خواهد نمود.

شیائومی Redmi 6A

شیائومی ردمی 6A

شیائومی ردمی 6A

شیائومی ردمی 6 و ردمی 6A در نگاه اول خیلی شبیه یکدیگر هستند اما دو تفاوت اساسی دارند. اول نبود حسگر اثرانگشت و دوم دوربین تکی در مدل ردمی 6A. اما تفاوت دیگر از درون است، جایی که چیپست مدیاتک هلیو ای 22 (Helio A22) را شاهد هستیم. این چیپست همچنان 12 نانومتری است اما 4 هسته ای خواهد بود و فرکانس آن همان 2 گیگاهرتز است. حافظه رم 2 گیگاهرتز باقی مانده اما حافظه داخلی به 16 گیگابایت تقلیل پیدا می کند.

دوربین اصلی شیائومی ردمی 6A تکی و 13 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین سلفی 5 مگاپیکسل دارد. این دستگاه نیز از MIUI 10 بهره می برد.

شیائومی ردمی 6A

شیائومی ردمی 6A

قیمت شیائومی ردمی 6

اما مهم تر از همه قیمت! قیمت شیائومی ردمی 6 در مدل 3-32 گیگابایتی برابر 125 دلار، مدل 4-64 گیگابایتی 155 دلار و شیائومی ردمی 6A درتنها انتخاب خوب فقط 95 دلار قیمت دارند!

نظر شما چیست؟ به نظر دستگاه های جذابی می رسند!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)