حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) با بریدگی نمایشگر و حاشیه های زیاد در TENAA لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، شیائومی

امان زمانی که فقط بخواهید شبیه به چیزی را تولید کنید! دستگاهی که مثلا روی آن نام دوربین دوگانه باشد یا مثلا بریدگی نمایشگر داشته باشد! نتیجه می شود تصویری که می بینید. شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) با بریدگی نمایشگر و حاشیه های زیاد در TENAA لو رفته و به نظر من این زشت ترین موبایلی است که شیائومی تا کنون تولید کرده است. البته خب این دستگاه هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده اما به نظر می رسد که فاصله زیادی تا معرفی رسمی ندارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) داشته باشیم.

شیائومی ردمی 6

شیائومی ردمی 6

چرا موبایلی باید بریدگی نمایشگر داشته باشد؟ چون می تواند حاشیه ها را خیلی کم کند اما چند عضو که فعلا فناوری موجود نمی تواند آن ها را از لبه بالا به سمتی دیگر منتقل کند، باید همان جا بمانند، پس ما حاشیه تا جایی که جا دارد کم می کنیم و آن موارد را سر جای خود نگاه می داریم. نتیجه می شود “ناچ” یا بریدگی نمایشگر که اسنشال فون، آیفون X و تعداد زیاد دیگری از موبایل های اندرویدی آن را دارند.

به صورت تئوری شیائومی در ردمی 6 (Redmi 6) نیز همین تصور را داشته اما موبایلی که این همه حاشیه دارد و باز وقتی نمایشگر روشن می شود یک نوار سیاه دور آن وحود دارد که حتی به شکلی صحیح برش نخورده (به تصویر اصلی مطلب نگاه کنید) چه دلیلی برای حضور بریدگی نمایشگر وجود دارد؟ حاشیه پایین بسیار زیاد، حاشیه بالا قابل توجه و بریدگی نمایشگر به شکل ناشیانه ای با حاشیه های مشکی وجود دارد. البته جالب است که به رابط کاربری دستگاه نگاه کنید و این جا هیچ پوسته ای روی اندرویدی که شیائومی برای موبایل های خود استفاده می کند، وجود ندارد.

پشت دستگاه شبیه به ردمی نوت 5 پرو یا ردمی اس 2 است که دوربین دوگانه آن شبیه به آیفون X طراحی شده است. مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) را می توان از قرار چیپست اسنپدراگون 625، حافظه رم و داخلی در انتخاب های 2/16 یا 3/32 و حتی 4/64 دانست. نمایشگر نسبت تصویر 19:9 دارد، رزلوشن FHD+ خواهد داشت و باتری ردمی 6 حدودا 3900 میلی آمپر است. دوربین دوگانه احتمالا 12+5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی انتخاب شده است.

نظر شما چیست؟ احساس شما به ردمی 6 به تیره و تاریکی احساس ماست یا هوای احساس شما آفتابی تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Naranj

خیلی داغونه

mTAAHAAm

این یکی دیگه خیلی زشته همینه که آدم نسبت به این دست شرکتا بی اعتماد می شه. من یکی گوشی های با حاشیه htc و سونی را ترجیح میدم

BeFair

زشت زشت زشت

علی شیخ زاده

احتمالا طراحی اینو سپرده به مرکز توان بخشی چین ?

Peiman

فوق‌العاده زشت
و زشت تر اینکه پنل جلویی سفید رنگه?

zanyar

مگه میشه به این عکس استناد کرد که تجزیه و تحلیلش میکنید ؟ حالا بعدش میاید میگید حتی حاشیه مشکی رنگشم دقیق نیست ! خوب همونجا باید پی میبردید که فیکه یا حتی نمونه پیش ساخته‌م نیست.

به نظر نمیاد واقعی باشه. چون این رابط کاربری و اون شکل و شمایل مال شیائومی نیست. مخصوصا به سرچ بار گوگلش نگاه کنید، قدیمیه.

اما اگر واقعی باشه، لقب زشت ترین ناچ دار رو میشه بهش داد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)