حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک میلیون وان پلاس 6 در مدت 22 روز به فروش رسید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس 6 دستگاه بسیار جذابی است که هر چند پیرامون وجود بریدگی نمایشگر و عدم حضور گواهی ضد آب بودن اما به دلیل قیمت مناسب آن استقبال بسیار خوبی را شاهد بوده است. امروز خبر می رسد که یک میلیون وان پلاس 6 فقط در مدت 22 روز به فروش رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

شاید وقتی بزرگ بودن این رکورد را بفهمید که بدانید وان پلاس 5 و وان پلاس 5T با وجود شایستگی های ویژه، حدودا 3 ماه (تقریبا 4 برابر) دیرتر به این رکورد رسیدند. اجازه بدهید مقایسه کنیم، مثلا گوگل در کل سال 2017 تنها 3.9 میلیون پیکسل به فروش رسانده است! درست است، قیمت پیکسل ها گران تر بوده و گوگل علاقه چندانی به فروش نشان نمی دهد اما به هر حال در مدت 22 روز اگر یک میلیون پرچمدار از وان پلاس که یک شرکت چینی است، به فروش برسد پس باید به آن ها احسنت گفت.

این مقایسه نباید فقط با رقبیب ضعیف تر انجام شود بلکه بد نیست بدانید فروش ضعیف گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در ماه اول به معنی فروش 8.8 میلیون دستگاه و همچنین فروش ضعیف آیفون X به معنی فروش 16 میلیون دستگاه در ماه اول است. در مجموع می توان گفت که عملکرد وان پلاس 6 وافعا قابل ستایش است و از آن جا که این شرکت فقط پرچمدار تولید می کند (اگر وان پلاس ایکس قدیمی را در نظر نگیرید) و تمام فروش این شرکت در همین مدل ها خلاصه می شود، این باعث می شود تعداد فروش آن ها از دیگر رقبای چینی مثل هوآوی و شیائومی کمتر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید وان پلاس 6 پرچمدار خوبی بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aliasghar.honarmand

سلام جناب عطایی به نظر شما ۵ میلیون ارزش داره واسه نسخه ۲۵۶ این گوشی بدم؟؟؟ شما پیشنهاد دیگه ای دارین بجز این گوشی؟ و ایا شما سایتی سراغ دارین که قابل اعتماد باشه؟؟ متاسفانه دیجی کالا و آل دیجیتال ندارن با تشکر از سایت خوبتون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)