حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت وان پلاس ۶ چند است؟ می توان در ایران خرید؟

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

وان پلاس ۶ رسما معرفی شد و همانطور که شما هم در بازخورد به آن گفتید یکی از معدود مواردی که می توان درباره وان پلاس ۶ نگران کننده دانست باتری آن است چون قیمت آن خیلی نگران کننده نیست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم قیمت وان پلاس ۶ چند است و آیا می توان آن را در ایران خرید؟

قیمت وان پلاس ۶

قیمت وان پلاس ۶

همانطور که در شبه جدول بالا می بینید قیمت سه انتخاب موجود وان پلاس ۶ به دلار، یورو و پوند مشخص شده است. این قیمت رسمی شرکتی است و شاید در بازار کمی بالاتر یا پایین تر باشد. وان پلاس برنامه عرضه جهانی را روی نقشه مشخص کرده است که می توانید در تصویر زیر ببینید:

خب مسلما توقع ندارید که نام ایران روی نقشه در دسته آن کشور هایی باشد که رسما در آن ها وان پلاس ۶ عرضه می شود.  وان پلاس ۶ همچنان مانند نسل های قبل خود برای علاقه مندان در بازار ایران به صورت غیر رسمی در دسترس خواهد بود که پیش بینی قیمت وان پلاس ۶ در ایران با توجه که وضعیت فعلی دلار کار سختی است اما حدس ۴ میلیون تومان خیلی خطا ندارد!

نظر شما چیست؟ قیمت وان پلاس ۶ منطقی است؟ وسوسه به خرید شدید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۵۳۰ دلار خیلی خوبه.
اما ۴ میلیون تومان نه!

mTAAHAAm

عجب جمله ای.

ahmad

خیلی گوشی خوبیه ولی باتریش ابهام برانگیز هست فعلا منتظر نوت میمونیم بعد انتخاب

Shiral

واقعا باید دید زمان ورودش دلار چند شده.شش هفت هشت یا ده تومن…با این روند افزایش فکر کنم پانصد دلاری ها هم به رویا تبدیل بشه.اگرچه باطری و صفحه نمایش احتمالا موارد ناامید کننده باشد.باید منتظر تست ها باشیم همین طور عملکرد دوربین..تا اون زمان بین رقبای افت قیمت کرده مثل نوت هشت و این موبایل بدون دغدغه انتخاب کرد.اگرچه روی کاغذ نوت هشت یک سر و گردن بالاتره و قابل قیاس نیستند اما تنها نکته وسوسه کننده رم بالا حافظه بالا سرعت غیر قابل رقابت و قیمت میباشد اما اگر برای دویست دلار توی موارد بالا لنگ بزند ترجیحا چون گارانتی معتبر در کشور ما ندارد ممکنه با استقبال مواجه نشه

Note_kayhan

دلار و قیمتای فضایی گند زده به حالمون حتی 500دلار خیلی زیاده مثلا منتظر نوت9هستم حالا اونم900دلار میشه که نمیشه خرید با پشکل(ببخشید ریال ایران)

Sami99069

چطور باتری دستگاه میتونه جای سوال باشه؟ وان پلاس ۵ تی با شرایطی مسبتا مشابه تقریبا یکی از بهترین باتری های گوشی های پارسال رو داشت..قطعا این یکی هم کم نمیاره

Shiral

البته وانپلاس پنج تی توی اکثر تستها باطریش از اکثر پرچمداران بهتر عملکرد داشت.به جز هواوی میت ده که خوب ظرفیت بالاتری داشت.
بعیده زیر هشتاد ساعت در تست ها باشه اما باز باید منتظر تستها بود

Mortazavi

نعععع

۴میلیون برای یه پرچمدار غیر اعلا?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)