حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون های 2018 با شارژ سریع تر ارایه می شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

بعضی موارد در بعضی اکوسیستم ها در حالی آرزوی کاربران است که در برخی اکوسیستم های دیگر کاملا خاطره شده است! مثلا نوتیفیکیشن های گروهی یا شارژ سریع. آپدیت iOS 12 قابلیت نوتیفیکیشن های گروهی را به آیفون ها اضافه کرد و حالا خبر می رسد که قرار است آیفون های 2018 با شارژ سریع تر ارایه شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این موضوع داشته باشیم.

طبق گزارشی از آقای Jun Zhang در موسسه Rosenblatt Securities analyst گفته می شود که انتظار می رود اپل بخواهد شارژ سریع تر را برای آیفون های 2018 خود اضافه کند. بررسی ها نشان می دهد اپل به مشخصات شارژ 9 ولت 2 آمپر و 5 ولت 3 آمپر روی خواهد آورد، این در حالی است که اپل هنوز از مشخصات 5 ولت و 2 آمپر استفاده می کند.

گفته می شود اپل برای چیپست شارژ سریع فقط  به یک تامین کننده اتکا خواهد داشت. گفته می شود این شرکت به ON Semiconductor و NXP Semiconductors به عنوان تامین کننده اصلی برای شارژ سریع تمام آیفون و آیپدهای جدید تکیه می کند. همچنین گفته می شود آیفون 9 که همان آیفون 6.1 اینچی ارزان تر اپل است قرار است با شارژ بی سیمی از شرکت Texas Instruments به جای Broadcom components در جهت کاهش هزینه ها استفاده کند.

به گفته گزارش، این حرکت اپل در جهت پشتیبانی کارایی های بیشتر، شارژ دوباره سریع تر و رقابت بهتر را رقبای اندرویدی است. رقبایی که اگر بخواهیم سامسونگ را مثال بزنیم از زمان گلکسی نوت 4 (معادل با آیفون 6) شارژ سریع 9 ولت 1.67 آمپر را داشته اند و در مدت 30 دقیقه تا 60٪ شارژ می شدند! اپل در حال حاضر آیفون های 2017 خود را با پشتیبانی از شارژ سریع ارایه می کند اما شارژر سریع را کابل مخصوص آن را با هزینه خودتان باید جداگانه تهیه کنید.

گفته می شود اپل به نسبت مدت مشابه سال گذشته 3.1٪ در فروش آیفون های خود رشد نشان داده است. فاکسکان نیز یک ماه زودتر از همیشه آماده اسمبل آیفون های جدید است و احتمالا درصد بیشتری از آیفون 9 را تولید کند.

نظر شما چیست؟ شارژ سریع چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چه عجب

Amir Hossein

خب از اول میذاشت چیزی ازش کم میشد؟؟؟
واقعا تو بعضی چیزا اپل خیلی عقبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)