حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) در تصویری لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | شایعات، شیائومی

حدودا شش روز پیش بود که شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) با بریدگی نمایشگر و حاشیه های زیاد در TENAA لو رفت. این دستگاه که نه بازخورد مثبت ما و نه بازخورد مثبت شما را جلب کرده بود به نظر می رسد که مثل شیائومی می 6 ایکس (MI 6X) که نام دیگری برای بازار جهانی دارد، نام دیگری هم داشته باشد. شیائومی می 6 ایکس در بازار جهانی با نام شیائومی می ای 2 (Xiaomi MI A2) ارایه می شود و به نظر می رسد که نام نسخه جهانی شیائومی ردمی 6 هم شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) است! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

این دستگاه ها با مدل هایی که می بینید در سازمان IMDA سنگاپور (سازمانی مثل FCC آمریکا) لو رفته اند. مشخصاً می شود گفت که شیائومی می ای ۲ لایت همان ردمی ۶ است که در برخی بازارها با نام دیگر به فروش خواهد رسید. مشخصات کلی دستگاه را در ادامه مرور می کنیم.

پشت دستگاه شبیه به ردمی نوت 5 پرو یا ردمی اس 2 است که دوربین دوگانه آن شبیه به آیفون X طراحی شده است. مشخصات سخت افزاری شیائومی ردمی 6 (Redmi 6) یا ردمی ای ۲ لایت را می توان از قرار چیپست اسنپدراگون 625، حافظه رم و داخلی در انتخاب های 2/16 یا 3/32 و حتی 4/64 دانست. نمایشگر نسبت تصویر 19:9 دارد، رزلوشن FHD+ خواهد داشت و باتری ردمی 6 حدودا 3900 میلی آمپر است. دوربین دوگانه احتمالا 12+5 مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی انتخاب شده است.

نظر شما چیست؟ احساس شما به شیائومی می ای ۲ لایت به تیره و تاریکی احساس ماست یا هوای احساس شما آفتابی تر است؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
raminkhan

این گوشی راحت می تونست به خاطر حاشیه هاش ناچ رو حذف کنه چه اجباری بود استفاده از ناچ؟

Naranj

لطفا اخبار این گوشی رو پوشش ندین ?

انگار شیائومی دو تا طراحی داره.
یه تیم طراحیش انگار نوجوانان مدارس چین هستن. ناموسا این چیه!!!

علی شیخ زاده

دیروز پی ۲۰ لایت هواوی رو از نزدیک دیدم و تو دست گرفتم شیفته کیفیت ساختش شدم باورم نمیشد انقد پیشرفت کرده باشه به کل تفاوت هواوی و شیاوومی رو احساس کردم

Naranj

منظورتون نوا 3e هست؟
p20 pro که خیلی چشمگیره

abolfazlbt

هیف فقط قدرت cpu ش کمه بقیه عالیه

MohammadFarhaadi

یعنی منظورت اینه که کیفیت هوآوی خیلی بالاتر از شیائومیه!؟شیائومی کیفیت میانرده هاش هم در حد پرچمداره البته من منکر کیفیت هوآوی نیستم ولی یه طوری گفتی انگار شیائومی مثل جی ال ایکسه و ه‍وآوی خیلی باکیفیت تره!

علی شیخ زاده

من الان دوتا شیاوومی تو خونه دارم از رو تجربه میگم شیاوومی اصلا در حد هواوی نیست نمیگم بده ولی از هواوی ضعیف تره اینو با در دست گرفتن نوا ۳ ای به وضوح دیدم
وقتی میگن هیچ ارزونی بی دلیل نیست واقعا راست میگن هواوی هم این اواخر بیخودی قیمتا رو بالا نبرده

علی شیخ زاده

اره همون نوا ۳ ای واقعا عالی بود باورم نمیشد اصلا

Naranj

اول که امد ۱۶۵۰ بود الان شده ۲۲۰۰ !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)