حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ای 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite) رسما معرفی شد، قیمت از 180 یورو

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

پس از آشنا شدن با شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) حالا نوبت به نسخه لایت آن است. هر چند این نسخه هم خیلی جدید نیست و قبلا تحت عنوان شیائومی ردمی 6 پرو کاملا با آن آشنا شده ایم اما باز هم مروری روی آن لازم است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قطعا این تصاویر برای شما نه جدید هستند و نه موضوع خاصی را به دانش تان درباره میان رده اقتصادی جدید شیائومی اضافه می کند چون مدتی روز پیش ما در ترنجی شیائومی ردمی 6 پرو را پیش از معرفی کاملا و از همه زوایا دیده بودیم. حتی جعبه شیائومی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) و رنگ بندی آن لو رفته بود و اطلاعات سخت افزاری این دستگاه را نیز کاملا از پیش حدس زده بودیم. حالا همه چیز رسمی شده است!

رنگ های شیائومی ردمی ۶ پرو

شیائومی می ای 2 لایت با چیپست اسنپدراگون 625 رونمایی شده است، از نظر مشخصات حافظه رم و حافظه داخلی نیز انتخاب های 3+32، 4+32 و 4+64 گیگابایتی وجود دارد که می تواند کاملا برای این رده قیمتی قانع کننده باشند.

شیائومی می ای 2 لایت 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19:9 همان چیزی است که خیلی از نوجوان ها می خواهند با پول کم به آن برسند، نمایشگری که با بریدگی بالای خود شبیه به آیفون X باشد و رزلوشن FHD+ کاملا راضی کننده خواهد بود.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با عکاسی HDR و پرتره با هوش مصنوعی است در حالی که دوربین اصلی 12+5 مگاپیکسلی است. مشخصا شما هم مثل ما معتقدید که این دوربین دوم کاملا سفارشی است.

باتری شیائومی می ای 2 لایت برابر 4000 میلی آمپر است

باتری  شیائومی می ای 2 لایت برابر 4000 میلی آمپر بوده و با ابعاد 149.33*71.68*8.75 میلی متر با وزن 178 گرمی قابل درک است. روی قاب پشتی حسگر اثرانگشت قرار دارد، تشخیص چهره مثل همه موبایل های این حدود رده قیمتی به صورت 2 بعدی و با دوربین سلفی صورت می پذیرد و رابط کاربری MIUI 9 با آن ارایه می شود.

شیائومی می ای 2 لایت دو سیم کارت است اما مشخص نیست که جایگاه آن هیبریدی بوده یا دو سیم و مموری همزمان پشتیانی می شود. بازه قیمتی شیائومی می ای 2 لایت از 180 دلار تا 230 دلار است که یک دستگاه کاملا جذاب را ارایه می کنند. پیش فروش ار امروز آغاز و فروش از فردا انجام می شود.

نظر شما درباره شیائومی می ای 2 لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کلا طراحی امسال گوشیای شیائومی رو دوس ندارم حتی پرچمدارش

Peiman

بد نیست ، مخصوصا اینکه با اندروید خام عرضه میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)